livetiumea

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Erika - 7 november 2012 20:25

Godkväll!


Den här dagen har gått rätt fort :P

Först registrering på nya kursen 10.30-12 och sen drog jag till förskolan och jobbade 12.30-16 :) härligthärligt! alltid kul att träffa alla! 

när jag kom hem var jag trött så jag tog mig en liten powernap och sen har jag bara slappat framför webTV så skönt att ha några pluggfria dagar ;P ska väl surfa runt en stund nu innan det blir dags att krypa ner i sängen och sussa :) 

imorn är det föreläsning 8.30-10 tror jag och sen blir det nog en rätt lugn dag.. kanske en sväng till gymmet eller så vi får se :)


hoppas alla haft en bra dag iaf :) blablabla

känns som att jag bara skriver samma skit varje dag ;P men så kan det vara ibland! 


nattinatti!

 

Av Erika - 7 november 2012 09:16

Godmorgon :)


snart dags för skola, registrering på ny kurs och sen är det föreläsning.. fast den hinner jag inte med för dem ringde från min praktik och frågade om jag ville jobba och när man har möjlighet så tackar man ju inte nej :) föreläsningar är ju i vilket fall inte obligatoriska ;P och sen så ska J anteckna åt mig så då kan jag läsa det! 


ska bli kul att träffa alla barnen igen :D har ju inte varit där på typ 2 veckor eller nått sånt :P 


nej nu måste jag ta och göra iordning en smörgås till "lunch" eftersom jag kommer till förskolan efter lunch och sen packa i ordning allt som kan tänkas behövas :)

ha en bra dag allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards