livetiumea

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Erika - 22 november 2012 21:35

Godkväll!

brukar ju inte riktigt vara vaken den här tiden men jag la mig och sov en stund när jag kom hem så är fortfarande rätt pigg :P är väl kanske inte det bästa men jag kände att det behövdes och eftersom att jag är ledig till och med tisdag nu (förutom lite plugg) så tycker jag inte att det spelar så stor roll om jag är vaken ;P känns typ som att man skulle ha jullov redan men inte riktigt än :P men det är iaf skönt med långhelg ^^ har 3 skoldagar på 2 veckor nu framför mig, tur att helgerna är uppbokade så man inte dör av trisstess (eller vad det nu heter)


har suttit och spelat lite spel nu en stund men nu tänkte jag gå och sova! 

imorn blir det väl mest pyssla på här hemma, tänkte sticka en sväng till gymmet men annars har jag inga planer!

 
nattinatti allihopa!

 

Av Erika - 22 november 2012 07:23

Godmorgon!

hade lite svårt att somna igår kväll men man får väl skylla sig själv när man tar en powernap på eftermiddagen.. men när jag väl somnade så sov jag väldigt bra :) vaknade vid 6 och klockan stod på 6.30 :P men somnade om tills klockan ringde! 


Idag är det grupparbete (IGEN) känns inte som att vi göra annat, det gör vi väl iofs inte heller, idag är det dags för grupparbete om individuella utvecklingsplaner och utvecklingssamtal (vi i gruppen har valt utvecklingssamtal som det andra ämnet av några olika vi fick välja mellan) :P är ju bara grupparbeten som seminarier i den här kursen också en individuell som avslutning :P 

nej, bästa att fixa matlådan + sallad och sen fundera ut vad man ska sätta på sig för kläder :)

Ha en bra dag allihopa =) 

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards