livetiumea

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Erika - 25 november 2012 19:40

Godkväll!

Sitter här och gäspar stort.. börjar kännas att man varit vaken och igång sen 7 imorse.. 

började med simning - sjukt härligt! var så lite folk så idag kunde man verkligen fokusera på att simma, inte behöva vänta på att folk ska komma iväg en bit innan man själv får sticka iväg.. simmade och pratade alldeles lagom mycket och det var så jäkla härligt :) 


sen när vi kom hem till J så pluggade vi lite, åt lunch och pluggade lite till. skrev min sida som var målet för dagen. nu är det "bara" 3 sidor kvar att ordbajsa ur sig ;P och det blir förhoppningsvis gjort under veckan och början på nästa vecka ;P dem 2 kommande helgerna är helt pluggfria ;P 


En liten kik på vad som händer i veckan ;P

 

Måndag: träna, plugga hos J

Tisdag: skolan, plugga

Onsdag: träna, plugga

Torsdag: Jobba, MAMMA KOMMER :D 

Fredag: Mamma är här, stan och lite sånt

Lördag: Mamma är här får se vad vi hittar på

Söndag: Mamma är här (åker på kvällen :( ) 



nu ska jag ta och göra iordning en mugg med te och sen titta på solsidan :)

hoppas alla haft en härlig söndag! min har varit mycket bra :)

passar på att säga nattinatti nu också för jag hade inte tänkt kika in något mer här under kvällen, blir nog ganska direkt i sängen efter solsidan ;P 


Nattinatti =)

 

Av Erika - 25 november 2012 07:31

Godmorgon!

Förstod inte alls vad som lät när klockan ringde 7 men när jag väl insåg vad det var så masade jag mig upp och nu har jag precis ätit frukost.. 

ska vara hos J 8.30 också ska vi sticka till iksu och simma så jäkla härligt!

 

Efter simningen blir det plugg hos J, skriva på individuella uppgiften så att man kommer någon vart.. vore så skönt att få klart andra sidan idag.. det får bli mitt mål med dagens pluggande! 


nu ska jag dricka upp mitt te och sen packa väskan.

ha en bra dag allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards