livetiumea

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Erika - 3 juni 2012 20:23

Godkväll :)


Sista söndagskvällen i Umeå innan jag åker hem och även final i mästarnas mästare =) min hyrevärd är urgullig och kommer ner med ost och 2 bullar till mig, bättre kan det inte bli :)

eller jo.. jag kunde stänga väskan ^^ (våld, vilja och vasselin) allt utom det sista ;P sicken tur jag har ;P 


Idag har jag skrivit hemtenta, varit en sväng till H och lämnat lite grejor och sen fortsatt skriva hemtenta.. på kvällskvisten tog jag tag i packningen så har en del av den gjord :) känns skönt!


nu sitter jag här och dricker en mugg te framför mästarnas mästare :)



juste det är söndag idag..

Måndag: hemtenta

Tisdag: kursutvärdering på skolan, plocka det sista hemma här i ume, tåget hem :D

Onsdag: kommer hem på morgonen, nationaldagsfirande

Torsdag: njuta av att vara hemma, börja dricka nutrilett

Fredag: bara vara hemma

Lördag: städa förrådet

Söndag: oplanerat


Någon gång i veckan ska jag försöka få på tag på gymägaren hemma så jag får träna i sommar och annars bara vara ;P


hoppas alla haft en bra Söndag och är utvilade för ännu en vecka :)

   

Av Erika - 3 juni 2012 19:37

 



Någon som har en lösning på mitt problem?


   

Av Erika - 3 juni 2012 17:03

Vart jag än går – stiftelsen



Lägg din hand om min kind visa mig vägen kommer du ihåg den det känn så skönt att komma för när du ser mig blir du lycklig om du känner dig ensam öppna dig dela med dig av känslan jag kan nog förstå


Om ditt hjärta slår kommer jag vara med dig vännen vart du än går om ditt hjärta slår kommer jag känna av dig själv vart jag än går vart jag än går vart du än går


Du vilar här på mitt bröst för mig är du livet men jag tar dig för givet förlåt jag kan vara dum när disträheten trätnar men jag hör dig


Om ditt hjärta slår kommer jag vara med dig vännen vart du än går om ditt hjärta slår kommer jag känna av dig vart jag än går


Spela vår låt nu ta mig med storm kan vi inte dansa som förr och hela natten lång bli nu ett med mig darling jag vet att vi kan men sen vill jag hålla din hand


Om ditt hjärta slår kommer jag vara med dig vännen vart du än går om ditt hjärta slår kommer jag känna av dig själv vart jag går ... JAJAJAJA yeeah


Om ditt hjärta slår kommer jag vara med dig vännen vart du än går om ditt hjärta slår kommer jag känna av dig själv vart jag än går VART jag än går.


(kan vara nått ord fel i texten har bara skrivit efter vad dem sjunger)



Av Erika - 3 juni 2012 10:06

Godmorgon :) (snart förmiddag)


sov längre än vanligt idag med fast bara till 8.45 idag ;P ganska skönt att kunna sova trots att det är ljust ute..


Idag är det skriva hemtenta så är det jag verkligen måste göra! började lite smått igår men skrev inte mycket alls så har desto mer att göra idag och imorn.. men sen är det slut på år två på universitetet.. helt galet vad fort tiden går..

   

och appropå för två år sen.. idag är det precis två år sedan jag tog studenten..

   

2 år går sjukt fort alltså.. vart tar tiden vägen?


Förutom att plugga idag så ska jag börja packa för om 2 dagar beger jag mig hem till mammsen och stannar hela sommaren :D


nu måste jag komma igång med plugget :)

ha en bra dag allihopa!

   

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards