livetiumea

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Erika - 13 juni 2012 07:38

Godmorgongodmorgon ;P


vaknade innan mamma väckte mig imorse och kände mig faktiskt ganska pigg :) ovanligt men sant! får väl se hur det är med piggheten om ett par timmar ;P då är det säkert puts väck..


Idag är det inskolning på personlig assistent jobbet, är hos samma dam som förra året så det är mest bara för att jag ska få reda på vad som förändrats sen dess ;P sen efter jobbet blir det träning som vanligt :)

jag kommer bli värsta biffen i sommar ;P (haha eller inte..)


nu ska jag ta och äta upp min frukost och sticka iväg :)
ha en bra dag allihopa!

   

Av Erika - 13 juni 2012 07:38

Godmorgongodmorgon ;P


vaknade innan mamma väckte mig imorse och kände mig faktiskt ganska pigg :) ovanligt men sant! får väl se hur det är med piggheten om ett par timmar ;P då är det säkert puts väck..


Idag är det inskolning på personlig assistent jobbet, är hos samma dam som förra året så det är mest bara för att jag ska få reda på vad som förändrats sen dess ;P sen efter jobbet blir det träning som vanligt :)

jag kommer bli värsta biffen i sommar ;P (haha eller inte..)


nu ska jag ta och äta upp min frukost och sticka iväg :)
ha en bra dag allihopa!

   

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards