livetiumea

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Erika - 9 juni 2012 21:04

Godkväll :)

Idag har vi varit ute i förrådet och städat heeela dagen, gick ut vid 10 och kom in igen 17 ;P en lång dag men ack så välbehövligt ^^ har varit en vända till tippen, har bilen full med grejor som ska dit men tippen hann stänga innan vi kom iväg och sen har vi ytterligare en billast ståendes i förrådet som ska till tippen imorn :P


 


två lite halvdana mobilbilder från dagen ;P


hittade en heldel kul grejor där ute, alla mina gamla skolgrejor, min gamla dagbok, min blockflöjt som jag inte rört på jag vet inte hur länge och massa annat ;P


nu på kvällen har jag och mamma gått igenom massa recept som vi hade där ute och sen har jag lagt ut några annonser på blocket med saker vi hoppas på att bli av med ;P


hoppas alla haft en härlig lördag iaf :)


nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen.. det var visst några här hemma som pratade om gymmet tidigt imorn.. :P

nattinatti :)

   

Av Erika - 9 juni 2012 09:07

Godmorgon :) 


Idag ska vi rensa i förrådet.. så ska alldeles strax gå ut och vara där ute hela dagen och slänga nästan allt som är där ;P så det blir dagens att göra.. 


det blir nog en bra dag :)

hoppas alla ni där ute får en bra dag :)


 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards