livetiumea

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Erika - 6 juni 2012 20:09

Godkväll :)


Idag har varit en dag vi hunnit med mycket, känns som att jag varit hemma minst en vecka ;P


Kom vid 7 imorse till Stockholm och blev mött av mammsen och P.. vi missade pendeltåget med några sekunder så vi fick sätta oss och vänta i typ 30 minuter på nästa tåg och när vi kom hem fikade vi lite innan jag och mammsen la oss i soffan och slappade lite ;P 


vid 10.30 gick vi mot gamla bålsta för att kika vad som var på nationaldagsfirandet men det var ingenting att hurra över :P blir sämre och sämre för varje år någon i bålsta anordnar någonting :P 

vi gick via centrum hem och jag köpte nya springskor

 

mina nya snabba skor;P hoppas bara på att jag blir snabb och orkar springa.. var ute en sväng nu på kvällskvisten och provade skorna och det gick att jogga lite men nya skor på hårt underlag gjorde ont i fötterna.. som tur var inga skavsår :D


när vi kom hem från centrum så började vi jag rensa i min garderob och packade upp mina grejor.. 

vi käkade middag och sen drog vi iväg en liten tur jag, mamma, brorsan och P. vi var till XXL i bromma och mamma som var den enda som skulle ha någonting hon kom hem tomhänt sånär som på ett par strumpor som hon inte ens skulle ha och jag som inte skulle ha något kom hem med kängor ^^

 

dem blev mina idag :)


nu ska jag slappa resten av kvällen och sen blir det sussa sött om en liten stund :)

hoppas ni haft en finfin dag!

 

Av Erika - 6 juni 2012 09:48

Tjolahopp!

Nu är jag HEMMA :D underbart!
Det var en sjukt lång natt på tåget, svårt att sova och livat som aldrig förr.. men några timmars sömn lyckades jag skrapa ihop iaf ;P

Mamma och P mötte upp mig inne i stan och hjälpte mig med packningen, tur var det hade nog inte tagit mig hem annars ;P det var väldigt tungt..


idag blir det nationaldagsfirande för hela slanten (eller halva iaf) vi ska en sväng till gamla bålsta och kika runt, är marknad och lite sånt där.. sen i eftermiddag är det lägenhetsvisning och i övrigt inga planer ;P


nu ska jag ta och vila/sova en stund innan jag ska duscha och vi ska ge oss iväg :)

Ha en bra dag allihopa!

   

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards