livetiumea

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Erika - 12 juni 2012 19:48

Godkväll ;P


är sjukt trött efter 2 jobbdagar.. men nu vet jag.. jobb resten av veckan ;P

imorn som personlig assistent 8-17, torsdag på förskolan, 9-16 och fredag på förskolan 8-17.. härligt härligt :) det är såå kul att jobba även om jag är trött när jag kommer hem ;P 


cyklade både till och från idag men det var sjukt tungt.. trött i benen från gårdagens cykling + benövningar på gymmet.. skönt att jag ska jobba i Bålsta imorn ;P

när jag slutade idag cyklade jag direkt till gymmet men vi körde inte så mycket.. lite armar/axlar typ :P blev en slapp träning idag..


nu ikväll blir det bara ligga död i soffan ;P 

hoppas alla haft en finfin dag :) 

 

Av Erika - 12 juni 2012 07:30

Godmorgon :)


Var inte hemma från gymmet för ens strax före 20 igår och sen glömde jag bort att uppdatera :P 

jobbade igår iaf trots att jag inte trodde det men bara 10-15 och sen tränade jag med mamma vid 18.30 i typ 1 timme..

cyklade till jobbet igår fram och tillbaka och det är 1 mil enkel väg så var lagomt trött när jag kom till gymmet xD 


Idag blir det också jobb och cykeltur dit.. tror jag iaf, måste göra något åt sadeln för den var hårdare än sten så fick sjukt ont i rumpan igår xD men jag tänkte att ett sadelskydd och en handduk kanske kan göra det lite mjukare :)


ska ta och äta frukost nu och sen exprimentera lite med sadeln så får vi se hur det går.. gör det alldeles för ont så får jag väl ta tåget.. ;P


hoppas alla får en härlig tisdag!

   

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards