livetiumea

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Erika - 14 juni 2012 19:58

Godkväll!


Är så sjukt trött efter 4 jobbdagar.. och imorn är det ännu en på schemat ;P idag jobbade jag 9-16 så det var en lagom lång dag, morgondagen blir värre men det tar vi då..


någon träning blev det inte idag, inte utöver 2 mils cykling till och från jobbet ^^ ligger och latar oss i soffan istället ;P har sålt legot och duplot också har jag gett bort mina gamla dockskåpsmöbler till hon som köpte dockskåpet av mig :) känns så kul att göra någon glad :)


nu ska jag kolla på 112 - på liv och död innan jag somnar gott om en stund ;P är trött!


   

Av Erika - 14 juni 2012 07:00

Godmorgon :)


Igår jobbade jag 8-17 och sen 19.30-22 så därav ingen uppdatering igår kväll.. är sjukt trött idag efter gårdagen men ska sticka iväg till jobbet om 1 timme, jobbar 9-16 idag på förskola :) 

Det var iaf riktigt roligt att träffa B igår igen :) det klickade bra den här sommaren också och det mesta var sig likt av det man skulle göra :) Lite nytt såklart men det är bara kul!


och idag är det då jobb igen, fast på förskola :D roligtroligt även fast jag är sjukt trött! men att jobba med barn ger mer energi än vad det tar energi så det är bara roligt :D


vet inte om jag har så mycket mera att skriva nu.. ska ta och packa väskan med allt som ska med idag och sen ta och äta lite frukost :)

ha en bra dag allihopa! hörs när vi hörs;P

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards