livetiumea

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Erika - 8 juni 2012 19:51

Godkväll :)


ytterligare en dag med jobb så kul :D sen var jag och fixade så jag får träna i sommar.. när jag kom hem så somnade jag i soffan och ville inte alls vakna när mamma kom hem senare.. men tillslut vaknade jag till liv och vi tog oss ut på en promenad på cirkus 1 timme och nu sitter jag är och dricker sista måltiden för idag och mår illa "/ mycket jobbigare i år än förra året och det kan ju iofs bero på att jag har jobbat dem här två första dagarna och vet lite mer vad det är :P


nu ska jag slappa sista stunden innan jag ska sova.. är helt slut :P


sov så gott allihopa!

 

Av Erika - 8 juni 2012 07:02

Godmorgon!

Mamma väckte mig för en stund sen när hon ville ha kaffe ;P och idag spelar det ingen roll eftersom jag ska jobba idag med och jag tycker ju det är skönt att komma upp i tid på mornarna :)


jobb idag då och sen ska jag till gymmet och betala för mig för sommaren ;P  sen blir det eventuellt en promenad/jogging tur i kväll när mamma kommit från jobbet men vi får se :)


ha en bra dag allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards