livetiumea

Alla inlägg under juni 2012

Av Erika - 20 juni 2012 20:07

Godkväll ;P


Blev helt ändrade planer idag.. när jag stod utanför didaktus så ringde El och sa att det inte blev något idag så då var det bara att vända hemåt igen :P El sa att jag fick komma dit men jag kände att jag ville hem och sova efter tidigare dagars jobb :P så det har jag roat mig med idag, åkt tåg fram och tillbaka, legat hemma och sovit :P och sen har jag tränat när mamma hade slutat jobbet.. 


när träningen var gjord så stack jag till ica och handlade liteinför imorn när jag ska till min Em och mysa :) 

så mycket mer har jag inte gjort idag.. 


har varit såå skönt att bara ta det lugnt idag.. behövde en riktig vilodag för nu blir det inte många dagars vila fram över ;P 

 


nu ska jag glo på tv en stund innan det blir till att krypa ner i sängen ;P 

nattinatti allihopa!

 

Av Erika - 20 juni 2012 08:28

Godmorgon :) 


Idag är ingen jobbdag :D är ledig heeeela dagen och det ska jag njuta av! hehe ;P är lite trött på att jobba mest hela tiden men jag ser fram emot lönen som kommer sen i juli :) 


Idag ska jag träffa finaste El i jakan, hälsa på bästa gymnasieskolan (jag vet att jag slutade för över 2 år sen men det är svårt att klippa navelsträngen ;P ) och sen får vi se vad som händer! kanske en lunch och lite skitsnack eller nått åt det hållet.. det brukar alltid bli bra i vilket fall, kan ju inte bli annat när man umgås med underbara personer :)

I eftermiddag blir det äntligen träning igen, har  inte hunnit träna nu när jag jobbat så mycket så idag blir det ett ordentligt pass.. 

 

I övrigt ska jag bara njuta av att vara ledig idag :D


ha en bra dag idag!

 


Av Erika - 19 juni 2012 07:36

Godmorgon..


Är sjukt trött idag efter 11,5 timmes jobb igår, tur att man hann sova en stund mellan passen ;P idag är det en lika lång arbetsdag som igår men sen imorn blir det lite roligare iaf :D mer om det då ;P 


nu måste jag göra mig klar och sticka iväg, börjar jobbet om 20 minuter ungefär.. tur att det bara tar 5 min att cykla dit ;P 


världens tråkigaste blogg önskar alla där ute en härlig dag:)

 

Av Erika - 18 juni 2012 06:58

Godmorgon!

Jobbet ringde igår kväll och frågade om jag kunde jobba idag och imorn och så fick det bli :P jobbar 11,5 timme både idag och imorn ^^

hade ju ingenting planerat den här veckan men nu när det blir jobb både idag och imorn och didaktus på onsdag så ser ju veckan helt annorlunda ut ;P men det är ju kul att göra något och har ju varit ledig hela helgen så ska absolut inte klaga på att jag jobbar ^^


nu ska jag äta frukost och förbereda maten till dagen :)

ha en bra dag allihopa!


   

Av Erika - 17 juni 2012 18:25

Godkväll!

Imorse var det gymmet igen, körde lite drygt en timma innan vi var klara ;P

När vi var färdiga så åkte vi bil hem (P hade bilen här) också åt vi första frukosten på 10 dagar - det var typ huuuuur gott som helst ;P sjukt egentligen..


resten av dagen har jag inte gjort så mycket, plockat bort en del från rummet eftersom vi ska ta och måla om här hemma.. varit på en liten promenad nu med mammsen till och från centrum också har jag sålt mina inlines :) lite vemodigt men det blir nog bra, har ju inte åkt på dem på typ hur länge som helst så det blir nog bra :)


något mer tror jag inte har hänt idag ^^


och att slänga in en vad händer i veckan känns helt onödigt eftersom min vecka är nästan helt oplanerad, ska till didaktus en dag och sen jobba helgen men annars vet jag inte ;P


hoppas alla haft en härlig helg!

   

Av Erika - 16 juni 2012 20:43

Godkväll!

Har varit trött och seg heeeeeeela dagen.. Var till uppsala en sväng på förmiddagen och fixade lite grejor, sålde några av blocket grejorna och lite sånt :P

 ungefär såhär har jag sett ut idag :P   


när vi kom hem så handlade vi på ica inför att börja äta igen :P och sen när vi kom hem så ställde vi ut lite grejor i förrådet och sen har jag legat i soffan resten av eftermiddagen/kvällen och bara varit seg, trött och frusit :( inge kul alls :P


hoppas ni andra haft en härligare lördag än vad jag har haft ;P

nattinatti!

 

Av Erika - 16 juni 2012 09:53

Godmorgon :)


Har varit vaken ett tag och redan hunnit vara ute på en promenix, ätit frukost och duschat ;P nu ska vi snart sticka iväg till uppsala och fixa lite grejor och sälja lite grejor ;P det blev bestämt alldeles nyss så det är ju härligt ^^ 


Igår var det jobb heeeela dagen ;P var sjukt seg på kvällen när jag jobbade efter en intensiv dag på förskolan men det gick ganska bra :) 

har väl typ världens tråkigaste blogg nu när jag bara jobbar men sånt som händer.. ni får stå ut ett tag till, kanske händer något roligt någon gång i framtiden ^^ 


Ha en bra lördag allihopa :)

 

Av Erika - 15 juni 2012 06:31

Godmorgon!

är inte van att kliva upp såhär tidigt xD 15 minuter mer sömn gör faktiskt skillnad :P menmen..

idag är det jobb 8-17 på förskola och sen ikväll ska jag jobba hos min brukare 19.30-22.00 så idag blir en lång dag xD men det ska nog gå bra ^^ lär somna som en stock när jag är hemma mellan jobben och likaså när jag kommer hem ikväll ^^


nu ska jag ta och ladda för att sticka iväg, mammsen börjar samtidigt idag så får cykelsällskap :) ska packa väskan och lite sådär nu;P


Ha en bra dag nu allihopa!
   

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards