livetiumea

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Erika - 2 september 2010 10:35

   Tjolahopp!


Dagen började med att jag vaknade av att jag hade så sjukt ont i ryggen - la mig på golvet en stund för att sträcka ut mig också stretchade jag, men jag vet inte om det blev så mycket bättre.. jag tror att min säng är lite för mjuk med tanke på vad jag sovit i tidigare, men det är smällar man får ta, det blir nog bättre bara ryggen vänjer sig och när jag börjar träna så jag kan stärka upp ryggen igen..


Sen har jag varit och handlat också, och det fanns mat idag med xD som tur var..

men det är väldigt svårt (och tråkigt) att både planera mat och köpa mat, kanske blir bättre när jag får lite mer rutin på det :)


Idag är det föreläsning igen, fast inte för ens klockan ett.. segt att börja den tiden på dagen och sen sluta klockan 16.30 jag har mycket hellre från förmiddagen och slutar lite tidigare men det är bara att gilla läget :)

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, ligga och läsa lite litteratur kanske så jag har det gjort tills på onsdag - det värsta är det som ska läsas på engelska, kommer fan inte klara det....


Jag känner mig tom på något vis.. jag vet inte riktigt vad det är, igår när jag satt inne i klassrummet så funderade jag på vad jag gett mig in på, är det verkligen det här jag vill? och ja, jag vet att det är det men det är tufft att lämna alla sina nära och kära och flytta till ett helt nytt ställe, en helt ny stad och inte känna till någon eller någonting alls.. folk här pratar om olika platser, bussar och allt sånt och jag hänger inte med över huvudtaget och när jag frågar så känner jag mig bara dum eftersom att allt verkar så självklara för dom som är härifrån, och det är väl inte så konstigt egentligen eftersom att dom vet det mesta men ändå..


En liten bild tagen igårkväll på typ en del av torget och MVG gallerian :P


Nu ska jag typ läsa lite eller nått

Ha det bra :)

  


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards