livetiumea

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Erika - 16 september 2010 21:36

Godkväll


JAG ÖVERLEVDE xD haha men jag kommer ha jordens träningsvärk imorn xD haha

Eftersom att jag inte körde med så jätte tunga vikter så var det inte så fasla jobbigt, ibland var det självklart jobbigare och man märkte verkligen vissa muskler som behöver tränas upp xD haha..


Imorn är det träning igen, hoppas inte träningsvärken blir allt för jobbig (om jag nu får någon)


Nu ska jag läsa lite och sen sova :)
Godnatt alla fina:) <3

  

Av Erika - 16 september 2010 17:09

Tjolahopp


Inte för att jag har varit lika fokuserad på att läsa idag som jag var sist men nu är jag ÄNTLIGEN klar med pluggandet för idag, har läst igenom häftet som är till morgondagens seminarium..


Snart ska jag ta och byta om och ge mig iväg till träningen, vi ska köra nått pass som heter bodypump - bara ordet får mig trött xD haha men det ska nog gå bra, jag ska göra mitt bästa :) och mer än så kan jag ju faktiskt inte ;P hehe


Ha en bra kväll, uppdaterar kanske sen beroende på hur trött jag är :P (och om jag överlever passet xD)


  

Av Erika - 16 september 2010 09:33

Godmorgon


Vaknade av att jag drömde om mamma, att jag sa hejdå till henne efter att jag har varit hemma och det var tungt - jag vet att det kommer bli tungt den dagen jag åker tillbaka hem från bålsta och ska säga hejdå till henne, till brorsan också för den delen.. Jag vill bara vara hos dom och få en kram eller två..

Men jag är stark, jag klarar det här!


Idag ska jag plugga och handla, tänkte försöka pricka in mammas rast så jag får lite sällskap när jag handlar :) hihi


annars händer det inte så mycket, jo föresten, ska ju träna ikväll - JAG KOMMER DÖ! xD om inte annat kommer jag vara död av träningsvärk imorn xD haha


Aja, bäst att sätta igång med plugget. Ha en bra dag allihopa :) (och lämna ett litet tecken på att ni läser vettja, en kommentar kanske ;)? )


  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards