livetiumea

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Erika - 12 september 2010 19:51

      Godkväll!

Snart ska jag plocka fram glassen och lassa upp i en skål och kolla på ensam mamma söker xD patetiskt program egentligen men det är rätt roligt också (: tycker jag.



vet egentligen inte varför jag skriver det här inlägget för jag har ingenting att säga xD

Fast en rolig grej bara - JAG ÄR LEDIG EN VECKA I NOVEMBER :D Eller okej, vi har självstudier men jag kan iaf åka till Bålsta då :D WIHOOOOO haha xD fast först ska jag ju hem 1 oktober :) bara 3 veckor kvar <3


Nu glass och sen TV hörs imorn :)


Av Erika - 12 september 2010 16:43

Tjolahoppsan hejsan bloggen


Jag är sjukt trött! och jag måste plugga - det är ingen bra kombination..

och sen borde jag börja läsa i mina studera smart böcker men det orkar jag inte heller XD och jag får inte somna för jag måste upp i tid imorn ;P xD haha vilka bekymmer..


Åter till dagen xD Det har regnat hela dagen men vi var en tapper skara som dök upp vid mit-fontänen och vid marihemsängarna och lekte lite, det var roligt och vårat lag kom på andra plats av fem (a) (sen att 3 andra lag också gjorde det men de gör inget, hihi)

Efter leken blev det pizza med dem flesta, inte riktigt alla följe med men pizzerian fick jobba på bra iaf xD haha.. 20 hungriga ungdomar är inte att leka med..


Nu måste jag dessvärre plugga men jag kanske hör av mig senare :)


Av Erika - 12 september 2010 09:34

Godmorgon


Det var nästan en god morgon imorse, eller morgon blev iaf god eftersom att det var söndag och jag kunde ringa mamma på en gång när det kändes lite tungt och prata bort dom tankarna som kom, det var tur :)


Har precis ätit frukost nu, blev bara rostmackor och te ;P MUMS och snart måste jag ta och diska, men jag vill inte börja för tidigt så jag väcker dom som sover ;P hehe..


Vad händer idag då? Jo det ska lekas för fulla muggar :D samling 13.00 och sen börjar vi leka och sen blir det pizza för dom som vill - roligtroligt :D och skönt att det är på dagtid så man inte behöver orientera sig hem i mörkret xD hehe


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ta och plocka i ordning lite, sätta in lite papper i pärmen eftersom jag fick låna en hålslag av min hyresvärd igår :D hihi, slapp jag den kostnaden också ;P sen kommer jag ju behöva köpa en egen någon gång iaf, men just för stunden ;P


gud vad jag bara svammlar nu.

Ha en bra dag allihopa :)

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards