livetiumea

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Erika - 10 september 2010 22:39

Godkväll och alldeles alldeles strax godnatt.


Ikväll har jag och flera andra nollor, phösare och våra generaler firat in år 2070..

Eftersom att det är 60 år framåt i tiden så var det många som hade klätt ut sig till tant, jag försökte men det blev väl som det blev, skulle haft lite andra kläder och grått hår - fast och andra sidan så var ju min tanke att vara en tant som var ung i sinnet.. AJA.. Kicki sminkade mig iaf, försökte få dit lite låssas rynkor och sånt xD

Kvällen var helt okej - lite mycket fylla men det är sånt man får tåla, jag är stolt över mig själv som ens är där (får man skriva så?) men det är skönt att man inte behöver känna att man "måste" med ut på krogen sen iaf utan att jag kan åka hem, det gör de sååå mycket lättare!!


Men jag har fortfarande ett STORT bekymmer.... och det är att hitta till/från alla jäkla ställen vi är på... jag hittar liksom till och från universitetet, till och från stan, från universitetet och till stan och sen till coop xD känner mig lite små förvirrad faktiskt :P xD


Nu går snart mina ögon i kors så jag tror att det är dags att sova.. Jag har blivit skit dålig på att lägga in bilder men jag tänkte att så fort jag har städat i ordning lite här hemma ska jag ta och fota rummet som det ser ut med mina grejor i :) någon som är intresserad av det? :)


Godnatt alla som läser, om nu någon gör det ;P

  

Av Erika - 10 september 2010 13:51

Frågor och svar...


Vad blir ditt namn baklänges? - Akire
Har du gjort en snöängel i år? - Japp ;P
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - 4 dagar, om det inte var längre på BB förståss xD
Platt eller lockigt hår? - platt som en pannkaka 
Är du kär i någon? - nää
Vad gör du när det regnar? - det som är planerat för den dagen, även om det regnar eller inte
Har en dröm gått i uppfyllelse? - japp
Vad har du för startsida på internet? - http://bilddagboken.se
Vem ringde du senast? - mamma
Tycker du att sengångare är söta? - jaadå :)
Har du haft vattkoppor? - yes när jag var typ 4 ^^
Har du någon gång testat karate? - nää
Vilken mobilringsignal? - hallå, jag måste prata med dig, jag vill säga en sak, jag vill säga någonting viktigt kanske kanske kanske jag vill säga något viktigt till dig och då måste du svara i telefonen annars vet inte du vad jag ska säga och då vet inte jag vad jag ska säga och då kommer ingen veta vad jag ska säga, du måste svara nu
Minimorötter eller pommes frites? - båda
Första sporten du gick på? - blandade men första specifika var ridning
Vad längtar du efter mest just nu? - mamma <3
När åt du senast en fiskbulle? - äter inte fisk
Vad drömde du inatt? - inget minne av någon dröm
Vilken tv-serie är bäst? - sjunde himlen, vänner, och sen typ idol och sånt men det kanske inte är serier
Kan du gå ner i spagat? - no way
Vad åt du senast? - pannkaka
Höga eller låga strumpor? - låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? - vara ute själv och mörker
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - står ingenting på baksidan av min mjölk :(
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - vit
Vad har du för färg på ditt påslakan? - det är en stor jeans ficka xD
Vad ska du döpa dina barn till? - det har jag inte funderat ut än
Sommar eller snö? - sommar
Snyggaste läraren? - ingen
Är du mörkrädd? - jaaaa :$
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - när jag sov förut :P
Riktig gran eller plastgran? - riktig
Tänt eller släckt när du ska sova? - släckt
Godaste drickan till frukosten? - te
Senaste lästa bok? - håller på och läser Michael Nyqvist självbiografi
Vem kramade du senast? - bra fråga
Älskar du att sjunga? - nää xD
Vill du bli president? - nejtack
Har du spelat kille i en teater? - yes Ville i ville på rymmen (a)
Duscha eller bada? - bada om det finns tillgång till badkar
Kan du ditt mobilnr utantill? - japp
Har du tråkigt? - JAAAA xD
Har du gråtit i skolan nån gång? - för många gånger
Stockholm city eller METRO - Metro xD
Hur tar du dig till skolan? - cyklar
Har du någonsin sminkat dig som punkare? - nää
Använder du långkallingar? - japp på vintern
Är du höjdrädd? -  lite
Vilket land vill du åka till? - Österrike, auschwitz
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - idol tror jag
Vad blir du glad av? - mina vänner
Vem ringer du när du är arg/ledsen? – mamma
Vad skulle du behöva nu? - en kram
Vilken tid gick du upp idag? - vid 9
Vad var det första du sa i morse? -  jadu, var väl när jag ringde brorsan och sa att jag var ensam
Har du sovit i din egna säng inatt? - japp
Senaste personen du skickade sms till? - Mamma
Senaste personen du fick sms av? - Frida tror jag
Senaste personen som ringde dig? - Kicki, en från klassen
Senaste personen du hörde sjunga? - ingen aning ^^
Senaste personen som fick dig arg? -
vet inte
Senaste låten du lyssnade på? – My life would suck without you
Senaste låten du laddade ner? - laddar inte ner
Senaste tv program du tittade på? - idol
Senaste personen du tänkte på? - mamma
Senaste förälsken du var med om? - mitt ex
Är du kär i någon? - nää
Vilket shampoo använder du? - tresemme eller vad det nu heter
Vilken parfym använder du? -
ingen
Har du nånsin gråtit över en pojke? -
mjo.
Har du nånsin ljugit för någon? -
har säkert hänt
Dagens dryck? -
te
Vad har du gjort idag? - pluggat, duschat, diskat,
Var det kul? - njae vet inte det xD
Vad är du allergisk mot? - massor.. Laktos, pollen, nästan all frukt
Var har du ont? -
ingenstans just nu
Var du glad igår? -
japp
Spaghetti eller makaroner? - makaroner
Mer värt än guld? - vännerna
Vad ska du göra NU? - vänta lite till och sen cykla iväg till en klasskompis


    

Av Erika - 10 september 2010 09:03

Godmorgon


Idag känns verkligen som en godmorgon också, jag har sovit nästan 11 timmar och inte vaknat många gånger alls, bara en gång för att kissa och sen kollat på klockan några gånger   


Idag ska jag läsa om kunskap tror jag det var, men jag tänker inte läsa allt faktiskt xD ska försöka läsa lite i mina studera smart böcker också - så kanske jag kan hitta mitt sätt att lära mig sen xD men vi får se..


Nu ska jag nog snart ta och kliva upp ur sängen, jag var så lat så jag tog hit datorn och la mig med den här, hihi.. men nu är det liksom frukost dags säger min mage :P


Ha en bra dag :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards