livetiumea

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Erika - 4 september 2010 22:51

Hejsan


Hemma igen efter en kväll borta.. kvällen var väl sådär, eftersom att jag är som jag är.. nej men lite mycket dricka (inte för mig) och lite för lite att göra, så jag satt mest och såg dum ut - och ibland kändes det som att jag var osynlig och satt som ovanför och observerade hela allihopa men sen drog folket (dvs alla utom jag och en till) ut på krogen och där kan dom få vara hur länge dom vill eller iaf tills krogen stänger..


Imorn har jag bestämt mig för att göra så lite som möjligt på så mycket tid som möjligt ungefär, jag ska plugga lite (ligga i sängen och läsa) sen måste jag iofs tvätta och städa lite men annars ska jag inte göra många knop imorn :D SKÖNT!


Och nu ska jag sova

Godnatt  

  

Av Erika - 4 september 2010 15:16

Hejsan hoppsan


Nu hamnade jag här igen och jag har inte gjort mycket nytta xD eller kanske.. jag vet inte.. jag har tvättat en maskin iaf.

Sen har jag varit ner på stan en sväng, fixat en till cykelnyckel till mitt lås så nu har jag två :D om jag skulle tappa den ena eller något sådant, man vet aldrig ..


Nere på stan var det något som heter VIP galan där det var olika framträdanden på scenen och lite sånt bland annat var det en kör som hette "alla kan sjunga" med funktionshindrade ungdomar och vuxna, så jäkla härligt att kolla på dom!

Om jag lyckas lista ut hur man laddar upp video så kommer det en film på när dom sjunger :)


 

Kören "Alla kan sjunga"


Ikväll är det lagträff klockan 18 och det är påsk tema.. hm xD blää men jag ska nog bara ta mitt gul/orange/vit randiga tror jag xD orkar inte tänka så mkt mer än så :D xD


Uppdaterar kanske mera sen annars imorn eller något sådnat :)


Ha en bra eftermiddag och kväll


Av Erika - 4 september 2010 08:26

Godmorgon


Gårdagens tema på nollningen var ju alltså barnfilmer från 90-talet och det var faktiskt roligt :) jag bestämde mig innan för att jag ska klara det här och med lite positiv inställning så löser det mesta sig så även den här kvällen, kan ju iofs ha och göra med att vi hade saker att göra hela tiden så det hände liksom grejor och det var bra:D


Idag ska jag nog sticka ner på stan en sväng och kolla lite, se om stället som kopierar nycklar har fått in min cykelnyckel så att jag kan fixa en till sådan annars vet jag inte vad som händer, måste städa och tvätta också..


Nu ska jag nog ta och äta frukost tror jag, det börjar kurra lite i magen ;P


Ha en bra dag

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards