livetiumea

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Erika - 5 september 2010 21:38

Alla kan sjunga kören - en kör med ungdomar och vuxna med något sorts funktionshinder tror jag :) härligt att se deras glädje på scenen, inte världens bästa ljud men iaf :)


nu får vi se om det fungerar ^^


  

Av Erika - 5 september 2010 21:28

Godkväll bloggedibloggen ;P


Just nu gör jag inte mycket alls, ligger här med datorn i knät och snackar lite på msn ;P

Funderar på vad som händer imorn mer än att jag ska cykla iväg och ta ut pengar till en bok jag ska köpa xD annars ingenting.. tror jag - förutom plugga förståss då..


Sen sitter jag och är lite halvputt på en sak.. det är nämligen så att jag inte har fått något insparks schema än och en av våra phösare (faddrar) sa att jag skulle lägga till henne på facebook också skulle jag få det där.. MEN HON FINNS INTE xD eller jag hittar henne inte iaf.. blääääää så jag får inte tag på något schema.. ska kolla med nån i klassen på tisdag om jag kan få kopiera eller skriva av det eller något sådant..


Bara för att det är söndag kväll så slänger vi in en...


Måndag: ledig plugga

Tisdag: föreläsning röst och tal, röstlabb med logopeder

Onsdag: litteratur seminarium

Torsdag: Föreläsning "kunskap - vad är det?"

Fredag: ledig kanske gissar på att det är nått insparkningsgrejs

Lördag: inga planer på dagen, inspark på kvällen kanske?
Söndag: lata mig och städa kanske xD


aa, så rolig ser min vecka ut ^^

Jag skulle ha laddat upp ett filmklipp också men det får komma imorn eller kanske senare det är inte klart än xD


Snart dags att sova så även om det nu skulle komma ett filmklipp så säger jag godnatt ;P

  


Av Erika - 5 september 2010 12:17

tjolahopp


Hittills idag har jag pluggat lite och plockat lite så nu ligger det inte riktigt lika mycket grejor överallt, men det är fortfarande en del kvar..


Men idag är också en dag då jag känner mig ensam, det är en vecka sen mamma for hem och när jag inte har som något att göra så blir det att jag tänker alldeles för mycket och då kommer tårarna.. Men jag ska vara positiv, jag har bokat biljetter hem så jag vet att jag snart får träffa dom igen, och efter det kommer världens bästa lallex vara här vissa helger så då blir det inte lika ensamt men just idag är jag inte stark..


usch vad jag klagar, jag ska ju vara glad - jag vill inte sitta här och gråta för egentligen ingenting, jag vill känna mig glad som det har varit dom sista dagarna

men jag har orkar inte..

orkar ingenting känns det som, jag måste läsa dom där jävla grejerna från den engelska hemsidan och sammanfatta det - tur att det finns google translate annars hade det aldrig gått..


Nej nu skiter jag i att skriva mer det blir bara massa klagande..

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards