livetiumea

Alla inlägg den 22 september 2010

"/

Av Erika - 22 september 2010 19:26

Just nu vill jag bara åka hem till mamma.. Men snart!! bara 1 vecka och 2 dagar kvar.


Jag har visserligen både fredag och lördag att se fram emot nu men jag saknar alla hemma så galet mycket <3

Förhoppningsvis går helgen fort och nästa vecka ännu fortare




Av Erika - 22 september 2010 18:09

Tjolahopp!


Dagen har varit bra förutom denna jävla hosta, det är riktigt jobbigt när man sitter på lektion och någon pratar och man känner hur hostan är på G men man vill inte hosta eftersom man då stör den som pratar xD haha vilka bekymmer man kan ha va..


Soft vecka det här, skola i måndags och skola idag annars inget xD soft, men samtidigt tråkigt att bara ligga hemma - fast fredag kväll och lördag händer det iaf lite :) skojskoj


Nu ska jag nog ta och dra på mig lite myskläder och sen glo på tv eller något sånt, jag vet inte riktigt ;P hehe


Ha en bra kväll iaf:)

  

Av Erika - 22 september 2010 08:21

Godmorgon


Natten har varit grymt jobbig, först kunde jag inte somna och sen när jag väl somnade så hostade jag så jag vaknade.. blä

Ska väl snart ta och äta frukost och sen plugga lite inför idag, sen får vi se om jag tar och sover en stund så jag är pigg på lektionen sen xD men vi får se..


Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva xD haha känns inte som jag kommer med något vettigt alls ^^


Men jag ska ta och äta lite frukost nu :)
Ha en bra dag!

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards