livetiumea

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Erika - 21 september 2010 20:16

Godkväll


Ligger här framför tv:n knarkar halstabletter och typ hostar lungorna av mig snart - inte kul alls.. blää


Plugget har iaf blivit gjort - eller det mesta, har inte gjort en uppgift men förhoppningsvis får vi ingen jäääätte stor uppgift imorn så kan jag jobba med den torsdag eller fredag när vi inte har något på schemat..


Aja, det är reklam i idol nu men jag ska fortsätta kolla på det när det börjar igen.


Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 21 september 2010 14:29

Hejsan!


Jag ligger här i soffan och kom på att jag inte skrivit något idag xD inte för att jag har speciellt mycket vettigt att skriva om - som om det någon gång varit vettiga inlägg här xD haha


Har precis kollat på Biggest Loser Sverige, har inte mycket mer att göra än att läsa iofs men har läst igenom allt en gång redan så xD


Jag ligger i soffan och hostar snart upp mina lungor, har varit och köpt host medicin idag men det tar ju ett tag innan den verkar så det kan bli roliga nätter framöver..

Jag funderar jämt på en sak när man har hosta - varför hostar man mest på kvällen innan man ska sova och när man ligger ner? Någon som har svar på det?


Nu ska jag ta och fortsätta läsa lite inför imorn - blä.. men det blir nog bra


Ha en fortsatt bra dag:)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards