livetiumea

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Erika - 28 september 2010 19:59

Godkväll


Snart är det idol tajm :D


Sen jag kom hem från Ersboda idag så har jag varit riktigt duktig! :D

Jag har gjort klart IKT uppgiften som har hängt på mina axlar som ungefär 3 ton men nu är den äntligen klar :D !! KÄNNS SÅ JÄVLA UNDERBART xD

sen har jag även börjat läsa i en av böckerna vi ska läsa i tills nästa tisdag, har över 300 sidor att läsa tills dess och eftersom jag hade tänkt ha en så mycket som möjligt pluggfri helg eftersom jag är hemma så får jag läsa mängder nu istället - inte det roligaste men det funkar, man får rätt mycket tankar av att läsa allt :)


nej nu ska jag fixa klart mitt te sen börjar idol :)


godnatt och sov gott sen :)

  

Av Erika - 28 september 2010 14:44

Tjo!


Hemma från skolan och en sväng till Ersboda, först lunch och sen lyckades jag och en klasskompis ta oss till biltema utan att bli överkörda eller ramla - som tur var :P sen följde jag med henne en bit tillbaka så hon skulle hitta hem och nu är jag hemma igen..

På biltema så införskaffade jag mig en ny ringklocka så nu har jag en laglig cykel xD Wiho ^^ haha


Idag i skolan fick vi reda på att vi skulle läsa typ 300 sidor till om en vecka och utöver det har vi en annan uppgift som ska göras, jag tror jag måste ta och sätta igång ganska så NU!!!! blää på det här :P


Förlåt att bloggen är sjukt tråkig nu men jag det enda jag gör på dagarna är att plugga typ :(


Aja, ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll

  

3

Av Erika - 28 september 2010 07:54

Godmorgon


Det var väääldigt segt att vakna 06.43 när alarmet skulle ringa 06.45 jag blir liksom mycket segare om jag vaknar före än om jag blir väckt av alarmet på nått konstigt vis ;P haha


Idag är det skola och jag tror vi skulle få någonting att läsa inför föreläsningen på fredag, men jag vet inte xD haha..

Efter skolan ska jag till biltema med en klasskompis och sen vet jag inte om vi ska hitta på något mer eller hur det blir ^^ :)


Ska göra mig klar och sticka till skolan nu men ha en bra dag allihopa :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards