livetiumea

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Erika - 24 september 2010 19:00

Myskväll ALL THE WAY xD hihi :D


Kika på idol och ha det trevligt med några från klassen :D


Uppdaterar mer imorn skulle jag gissa på :)


  

Av Erika - 24 september 2010 13:04

Tjolahopp!


Nu har jag gjort allt sån där onödigt så som att diska, städa lite, tvättat och handlat.. Nu har jag ingenting att skylla på längre så jag måste komma igång med pluggandet..


Det gick inge bra för mig när jag var iväg och handlade.. först regnade det när jag cyklade iväg, tur att man har regnkläder iaf och sen när jag väl hade handlat (det gick som tur var smärtfritt) så kom jag ut och skulle låsa upp cyklen och vad händer då?!?!?! Jo nyckel JÄ*ELN GÅR AV!!!! fan helvetes jävla skit!!!

som tur var så hade jag en extra nyckel hemma så det var bara att ta alla grejor jag hade handlat och promenera hem, packa in grejorna och promenera tillbaka till coop och hämta cykeln.. blää.. Känns som att den här dagen kommer fortsätta åt det här hållet - har inga positiva tankar just nu xD och sen är jag så sjukt omotiverad till att plugga men jag MÅSTE verkligen göra det!! BLÄ BLÄ och ännu mera BLÄ!! xD


Nej plugga var det..

Ha en fortsatt bra dag xD

Av Erika - 24 september 2010 08:21

Godmorgon :)


Vaknade tidigt imorse men eftersom jag har fått sova hela natten i natt så känner jag mig rätt så pigg, kanske somnar sen när jag ligger och läser men sånt som händer xD haha..


Idag måste jag plugga så jag hoppas att pluggmotivationen infinner sig snart, ska läsaläsaläsa massor, eller det känns så iaf..

Sen måste jag handla också - så det får väl bli där någongång när jag känner att det känns lagomt att ta en paus xD haha


Ikväll blir det myskväll med några från klassen :D


Nej nu måste jag komma igång med pluggandet - det känns som att det är de enda jag skriver i bloggen för tillfället men det är tyvärr så tråkigt mitt liv är för tillfället xD bara massa plugg ^^


Ha en bra dag :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards