livetiumea

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Erika - 6 september 2010 21:23

Godkväll


Dagen har slutat lite bättre än vad den började, jag vet inte vad det är men när jag tänker på att gå och sova så får jag som en klump i magen "/

Men nu ska vi inte vara sånna

Jag har läst nästan allt jag skulle läsa idag, kanske 25 sidor kvar men för att ha varit 171 när jag började så har det gått riktigt bra. Imorn är det föreläsning om röst och tal 8.30-12 kommer vara helt slut!! xD

orkar inte skriva mer nu, har väl iofs inget att berätta heller..


Jag ska ringa mamma och säga godnatt och sen sova:)


 GODNATT

Av Erika - 6 september 2010 13:46

Ber om ursäkt för mitt deppinlägg tidigare idag men det kändes bara hopplöst alltihopa.


Sitter och läser och har väl si så där 90 sidor kvar.. BLÄÄÄÄ har läst 60 sidor hittils xD Bäst att forsätta ^^


Snart hör nog mamma av sig också och då ska jag iväg och handla en sväng när jag har telefon sällskap :) hihi tråkigt att handla själv liksom (a)


Ha det bra :)


  

Av Erika - 6 september 2010 08:55

Godmorgon.


Att det skulle vara tufft det visste jag någonstans långt inne men att jag skulle känna känslan av att allt är fel och att jag inte ska vara här, det trodde jag inte..

Jag vill ju det här mest av allt - men när jag bara ligger hemma och inte har någonting att göra (okej jag har plugg att göra idag men iaf) så kommer tankarna ikapp mig.. Jag vill inte sitta här och känna att jag ska ångra mig för att jag har flyttat från alla mina nära och kära men idag känns det så.. tyvärr "/


Nu ska jag försöka läsa lite.


  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards