livetiumea

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Erika - 4 maj 2011 20:53

Godkväll!

happhapp.. då var även denna dagen slut och nu är också halva praktikperioden slut, känns lite si och så att min handledare är borta så mycket för det uppstår ju ibland knepiga situationer men det blir nog bra! hoppas på att hon kommer nästa vecka iaf (:


Min samling idag gick mycket bättre :) Kändes skönt att få "revanch" eller hur man nu ska beskriva det :) hmm.. var bra att få lite att tänka på efter gårdagens "misslyckade" samling, tur att man har bra människor omkring sig som kan hjälpa till :)


Annars idag så har det inte hänt så mycket, höll på somna i soffan när jag kom hem (som vanligt) och sen vid 19 någon gång så gick jag och min hyresvärd en sväng till coopen och handlade lite ;P följde mest med för att komma ut en extra sväng och för att inte somna i soffan vilket jag hade gjort om jag hade varit hemma ;P hehe

 

Av Erika - 4 maj 2011 07:22

Godmorgon alla där ute :)


Dags för ännu en praktik dag! Jag funderar lite på hur jag ska göra min samling och lite sånt men det löser sig, får tänka på det mammsen sa igår! (:

Andra planer finns väl inte direkt, bara slappa och typ göra så lite som möjligt ;P


Gud så onödiga inlägg men va fasen ;P kan ju bjussa på en bild iaf ;P

     

tre små bilder på min rum ALLRA första gången jag var här som låg på minneskortet till kameran (:

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards