livetiumea

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Erika - 23 maj 2011 20:42

Godkväll!


 

Ännu en dag är slut och den här dagen har varit helt underbar! med ett litet, litet minus... VÄDRET!
Började dagen med att jobba några timmar, så roligt att få jobba lite!! :D

sen när jag slutat så cyklade jag ner på stan och mötte J (det var då vädret var dåligt, det SPÖREGNADE =( ) blev väldigt blöt men stadsturen var trevlig iaf, köpte en bok till tågresan nästa vecka, ett par tajts också käkade vi "avskedsmiddag" även fast vi kommer ses flera gånger men iaf ;P
när jag kom hem så blev dagen HELT FULÄNDAD... tAKiDA's nya singel fanns på spotify!!! :D WONDERFUL! hihi, jag är barnsligt lycklig ;P

 


Ett sista glädjande besked jag fick var att jag ska jobba midsommar också :D WIHO!


Efter den lyckan så har jag inte gjort så mycket! funderar mest på veckan som kommer, vad jag ska göra och så! Ifall jag får jobba nått och sen snurrar lite andra tankar ;P ganska många tankar faktiskt men det blir säkert bra!


Nu ska jag sussa sött, imorn är det skola, för första gången på typ 5½ vecka :P

Sussa så sött alla fina =)

 

Av Erika - 23 maj 2011 06:56

Godmorgon!

Stängde av datorn tidigt igår så därav ingen uppdatering ;P

 

Men så skulle det sett ut igår iaf ;P haha


Gårdagen var mycket bra! Det var riktigt roligt att se min vän dansa (:

 


annars igår gjorde jag inte så mycket, slappade mest..


Idag ska jag jobba, börjar klockan 8 så måste ta och käka frukost typ nu ;P

men först slänger jag in en..

Måndag: Jobb och stan med J

Tisdag: Skolan

Onsdag: Oplanerad
Torsdag: Oplanerad

Fredag: Oplanerad

Lördag: Brännbollsyran

Söndag: Packa, städa, tvätta och fixa ;P


Aja, nu måste jag gå!
Hoppas alla får en bra dag!
    

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards