livetiumea

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Erika - 24 maj 2011 20:18

Godkväll!



Ännu än dag borta, om 1 vecka sitter jag på tåget påväg mot Sthlm, är framme tidigt onsdag morgon men som tur är så har jag en snäll bror som kommer in och möter mig :D hihi


Vad har hänt idag då?

Jo först var det skola, grupparbete där vi var riktigt duktiga faktiskt :D sen var jag hem till J en sväng, käkade middag och lite sånt och sen stack vi iväg och spelade brännboll vid 17. 30


 

Det gick dock inte jätte bra att spela =( På bilden kanske det ser riktigt härligt ut, solen skiner och så.. MEN det blåste SÅ JÄKLA MYCKET!! bollarna typ vände i luften ;P men roligt var det! :D


kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag ned bäddad i soffan och tar det lugnt ;P Ska glo lite på TV nu och sen ska jag sussa sött =)


Hoppas alla haft en kanon dag!

 

 
Av Erika - 24 maj 2011 08:08

Godmorgon! =)


Idag är det skola, första gången på över 5 veckor som man ska dit, känns lite knasigt men det blir nog bra! Träffa gruppen och så! hoppas vi är flitiga och typ blir klara med grupparbetet också.. :D vi har iofs inte ens börja än men vi får väl se hur det går ;P aja

Och om en vecka gör jag sista skoldagen på mitt första universitets år - hur sjukt är inte det????? :O


annars har jag nog inte så mycket att säga ;P inte vad jag kommer på iaf!
Ska ta och packa ner datorn och sen göra mig klar att sticka iväg!

Hörs i eftermiddag/kväll någongång.


 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards