livetiumea

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Erika - 14 maj 2011 20:00

Godkväll!

Dagen idag har varit jätte härlig! Började med scones och sådär som jag redan skrivit om sen tvättade jag, diskade och städade lite mera..

Städade det mesta igår innan J kom men fortsatte idag, damtorkade lite och så.. känns skönt att börja göra bort sånna saker så jag inte behöver tokstäda sista helgen :)

Annars har jag inte gjort så mycket, tog en sväng till Ersboda och fixade lite onödigt ;P pengarna bara försvinner :( ...


aja.. nu ska jag kolla på Kvällen är din :)

 

Förra veckan grät jag får väl se hur det blir ikväll ;P haha

Hoppas alla får en bra lördagkväll :)


 

Av Erika - 14 maj 2011 08:57

Godmorgon!

Vaknade före 7.30 idag.. surt, fast jag somnade iofs före 21 igår så sovit tillräckligt har jag gjort alla gånger men i alla fall ;P tycker inte om att det ska vara så ljust på mornarna att man inte kan sova =( Me don't like! Att det är ljust ute annars tycker jag om och att man kan vara ute på kvällarna utan att det blir mörkt jätte tidigt är också ett stort + men inte så mycket annars;P haha

Men jag klev upp iaf och satt här, vid datorn, en stund och sen bakade jag (missbildade) scones =( dom blev inge goda idag.. menmen jag åt de iaf ;P


Dagens planer är väl inte direkt märkvärdiga, en sväng till ersboda ska det bli, måste handla lite! Kylen ekar tomt.. fast så mycket ska jag inte handla eftersom det snart (17 dagar) är dags att åka hem.. det blir mest frukost grejor ;P


En promenad ska det väl också hinnas med hade jag tänkt, beroende på hur mina fötter (lilltår) mår eftersom dom i princip har varit två stora blåsor senaste tiden.. aja (: nog om det!

Hoppas alla får en finfin lördag!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards