livetiumea

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Erika - 5 maj 2011 20:10

Tjolahoppsanhejsan!

Har precis kommit in efter en promenad på drygt en timme (: så skönt att vara ute i det här vädret! :)

Nu sitter jag här med en stooor kopp te, en stickning och Herr och fru på TV:n, fast just i denna stund är det reklam så då passar jag på att uppdatera här (:


Dagen idag har varit en aningens jobbig.. många barn, mycket skrik men sånna dagar kommer ibland dem också..    Inte för att barnen är riktigt så små men iaf.. hittade ingen annan bild ;P

hoppas på att morgondagen blir lugnare och att min handledare är tillbaka lite på måndag iaf.. :P aja det blir nog bra (:

Nu ska jag njuta av TV:n och slappa en stund innan det är dags att krypa ner i sängen ;P


Nattinatti :)

 

Av Erika - 5 maj 2011 06:49

Godmorgon!

Då var det redan torsdag igen då :O idag har jag väl inga särskilda planer tror jag, praktik och sen hem och försöka vara vaken som vanligt :P haha..

går runt och hoppas på att dom ska ringa om jobb.. hon sa när jag pratade med henne att dom skulle ringa innan den 5/5 och det är ju liksom idag så jag hoppas att dom ringer idag... annars får jag väl ta och ringa imorn eller nått sånt! :P

hmm aja nog om dessa bekymmer (:


Nu blir det frukost och sen packa, klä på sig och sticka till praktiken :D

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards