livetiumea

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Erika - 13 maj 2011 19:38

Tjolahoppsan =)


Då var denna fredag snart slut också!

Började med praktik, semiarium och sen lunch och sen slutade jag :P cyklade en sväng till ICA kvantum och sen cyklade jag hem, städade och plockade undan och sen vid 15.45 kom J hit :D hon hade med sig gofika och godis (Usch och fy egentligen) menmen..

Dagens middag blev yoghurt eftersom jag åt det med henne xD orkade inte laga någon mat xD ...


Har suttit och kollat på WebTV och stickat lite så nu börjar det hända grejor.. men det är MYCKET kvar :( xD


Ikväll blir det bara slappa framför TV:n, kanske gör som förra fredagen och lägger mig i sängen och glor på TV, det var rätt mysigt :) aja, vi får se! känner mig inte riktigt lika trött den här fredagen som förra ;P aja!

Hoppas alla haft en fin fredag!

 

Av Erika - 13 maj 2011 06:50

Godermorgon!


Då var det fredag igen då! Sjukt vad veckorna går fort.. fast den här veckan har varit allmänt seg ändå "/ .. hmm..

Idag är det en kortisdag på praktiken, 8.30-12.00 :) Skönt! men jag var ju där till 19.30 i Måndags också måste jag ju ta ut tiden eftersom det är sista veckan nästa vecka!


När jag kommer hem ska jag städa och plocka lite grann och sen kommer J hit :D

 

Enda bilden jag har på oss :) Men det kommer bli en mysig eftermiddag/kväll iaf :D


Nej nu är det frukostdags! Yoghurt och flingor, knäckemacka med ost och gruka och ett glas juice :D!


Hoppas alla får en bra fredag!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards