livetiumea

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Erika - 12 maj 2011 20:31

Godkväll (:


Då var denna dagen också slut, idag gick det riktigt bra på VFU:n.. på förmiddagen var vi ute i solen och njöt, blåste såpbubblor och bara njöt ute i solen ;P
På eftermiddagen gjorde jag ännu en omgång med bubbelmålning och det gick bra idag med :D

När jag kom hem så pratade jag med mammsen lite och sen blev det en snabbsväng till intersport :) Mamma tipsade nämligen om linnen som hon hade hittat så jag cyklade dit och köpte 2 stycken :) Mycket fina tycker jag!

Randiga och fina :) Tjusiga!


Efter det gjorde jag inte så mycket, tvättade en maskin och sen har jag kollat på TV och sen blir det sängen!

Hoppas alla haft en bra Torsdag!

Nattinatti :)

    

Av Erika - 12 maj 2011 06:55

Godmorgon igen då (:

Ännu en ny dag och snart dags för praktik.. är så sjukt trött (som vanligt) men det ska nog gå bra (:

Idag blir det väl nån liten aktivitet och annars händer det nog inte så jätte mycket vad jag vet :P

Får väl se vad som händer när jag kommer hem, om det blir nån promenad eller så ;P


helt onödigt att jag uppdaterar två ggr om dagen egentligen för jag skriver ju ingenting intressant :P haha.. menmen :P


aja, nu ska jag käka frukost! :)

 


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards