livetiumea

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Erika - 25 maj 2011 20:05

Godkväll!

 

Då var det snart dags att krypa till kojs ;P trött som få, men det är ju inget ovanligt..

Största delen av denna dag har ängats åt pluggande, fast samtidigt så känns det inte som att jag fått något gjort "/ men småpysslat lite iaf, läst lite, skrivit lite och annat smått och gott..

J var här och pluggade med mig och det gick väl ungefär lika bra för henne ;P haha

En sväng till Ersboda blev det också, vandrade runt lite var på myrorna, stadium, H&M och coopen..

I övrig har det inte hänt så mycket men imorn blir det skola igen!


Hoppas ni alla haft en bra dag idag =)

 

Av Erika - 25 maj 2011 09:11

Godmorgon alla där ute =)

Ny dag igen och idag blir en pluggdag på hemma plan, J kommer hit om en stund så ska vi plugga lite, hoppas på att få ganska mycket gjort! känns som att jag ligger efter fast jag tror inte jag gör det, måste bara få lite koll på läget ;P

 

Ungefär så känns det.. Men det blir nog bra! alltid roligare att plugga tillsammans med nån! och sen är det ju snart slut också! Känns grymt bra =) om 1 fjuttig liten vecka är jag hemma i Bålsta igen ;P


aja, hoppas alla får en kanon dag!
 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards