livetiumea

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Erika - 20 maj 2011 19:24

Godkväll :)

 


Inte för att det är kväll än men jag ska snart krypa ner i sängen och glo på TV där och sen soooova! är så sjukt trött.. men det är ju iofs inget ovanligt ;P


Sista dagen på praktiken idag var lite sorgligt faktiskt, asså det var en bra dag men när jag skulle säga hejdå till alla då blidde det tungt.. "/ men muffinsen till mellanmål blev iaf poppis, dom blev ju riktigt goda!

 

Muffinsen var populära, det här är alla som är kvar xD (-1 eftersom jag har fikat då)

När jag kom hem från praktiken var jag riktigt huslig och kokade egen sylt av bär som jag hittade i frysen, det blev en björnbär, hallon, blåbär, vinbärs sylt ;P haha

Kokakokakoka lite sylt (

Jätte mycket blev det inte men lite iaf (: och goood blev den!


Efter allt fixande så kokade jag lite gröt till middag och provsmakade sylten och allt sånt ;P
sen fikade jag lite framför TV:n

MUMSMUMS!! =D   


Nu ska jag snart borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och kika på TV, rätt mysigt faktiskt ;P

hoppas alla haft en bra fredag!

 

Av Erika - 20 maj 2011 06:56

GodmorgonGodmorgon! =)


Idag är det sista dagen på praktiken och det känns sjukt! fattar inte vars tiden har tagit vägen :O fem veckor har gått ALLDELES för fort! men det ska också bli skönt dels eftersom jag är lite halvt förkyld och sen att inte behöva kliva upp tidigt alla dagar;P


Och idag blir det fest på förskolan! (haha) eller jag ska bjuda på muffins iaf =)

 

Dom blev kanske inte vackra men dom blev sällsynta ;P haha


aja, nu måste jag äta frukost!

Ha en bra dag allihopa

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards