livetiumea

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Erika - 11 maj 2011 20:41

Godkväll!

Ännu en dag till enda... dagarna går ju alldeles för fort jag hänger inte med längre, snart är det bara en vecka kvar på praktiken :O tiden bara försvinner :P

Idag gjorde jag bubbelmålning igen och det gick mycket bättre :) så skönt när man känner skillnad!

När jag kom hem satte jag mig ute i solen en stund och sen när B kom hem så tog vi en promenad med grannhunden så vi var väl ute i typ 1,5 timme.. SÅ SKÖNT!


När jag kom hem var det bara att slå sig ner i soffan, duscha, glo på TV och nu sitter jag här :) men bara en stund till för snart är det sängen :D

NATTINATTI!

 

Av Erika - 11 maj 2011 06:53

GodmorgonGodmorgon!

Jag är trött trots att jag har sovit som en stock hela natten.. blää! Täppt i näsan och ont i halsen har jag också, men jag tänker inte bli förkyld så jag skyller på pollen! xD haha..


Idag är det VFU också (som alla andra dagar) och jag ska göra bubbelmålningar igen :P hoppas på att det går bättre idag :P


blablabla  har ingenting intressant att berätta xD

Om 3 veckor är jag hemma i Sthlm :D wiho xD


Aja, nu ska jag äta frukost!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards