livetiumea

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Erika - 3 juni 2011 20:50

Godkväll!


Det gick bara bra på vårdcentralen imorse, fick ta blodprov precis som jag förstod annars inte så mycket, mer än att vänta då.. :P haha


Det var en väldigt bra dag på stan dock var det väääldigt varmt också!!

Blev några hundra kr fattigare så nu är mina pengar slut eftersom jag lyckades glömma mitt digipass i Umeå :P haha Klantarsel som man är!

Men hittade iaf min BH som jag har letat efter läääänge nu!

Ultimate strapless bra, bättre axelbandslös BH får man leta efter - tycker jag iaf!


Sen köpte jag en klänning, klippte mig fast bara typ 2 cm på längden och sen tunnade ut det JÄTTE MYCKET! så skönt =)


När vi kom hem slocknade jag i soffan och sen var jag och mamma och handlade.. på måndag ska vi börja med.....

  Får se hur det går, men jag går in med en positiv inställning och då brukar det mesta gå bra =)


aja, nu ska jag sluta snacka massa skit här!
Hoppas alla haft en bra fredag :D

 

Av Erika - 3 juni 2011 07:10

Godmorgon!

Varför ska man vakna tidigt när man är ledig för?? Vaknade 6.15 och har inte kunnat sova mera =( BLÄ!


Aja nu ska jag snart kliva upp ur sängen, äta nått och sticka till vårdcentralen, får se hur lång tid det tar.. sen blir det stan senare idag =) Myspys!


aja, hinner inte skriva mera nu men ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards