livetiumea

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Erika - 10 juni 2011 19:23

Godkväll!

Hade en lugn och skön förmiddag, slappade i soffan, läste lite och bara tog det lugnt...

Vid 14.30 gjorde jag mig iordning och cyklade iväg till mammas jobb och var där tills hon stängde :P


Kändes helt galet att cykla 1 mil enkel väg för det men det var riktigt skönt att cykla faktiskt, tungt imellanåt men så ska det ju vara =)


Jag har väl ingenting mer att skriva här så det är väl lika bra att sluta här!

Hoppas alla haft en bra fredag =)

 

Av Erika - 10 juni 2011 09:03

Godmorgon =)


Har iofs varit vaken ett tag men hållit på och fixat med annat så har inte blivit av att jag uppdaterat xD

Första dagen den här veckan som jag inte ska iväg någonstans från morgonen, SKÖNT! lite slappning behövs också men samtidigt är det kul att hålla igång så jag ska inte klaga =)


Idag har jag väl inga särskilda planer, ska slappa och sen ska jag ta en liten (inte så lite kanske men ändå) cykeltur till mammas jobb (1 mil enkel väg) hehe :P måste ju hålla igång :D

 

aja, det var väl allt onödigt jag hade att berätta idag ;P eller för stunden iaf ^^


Hoppas alla får en kanon dag =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards