livetiumea

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Erika - 30 juni 2011 19:31

Godkväll!

Har väl egentligen ingenting att skriva vill mest bara ta död på lite tid genom att skriva lite här..


har ingenting att göra och det är ingenting på TV.. Trött är jag också, trots att jag somnade i soffan på eftermiddagen.. eller så är det kanske bara en olustkänsla som gör att jag känner mig trött?!.. hmm svårt.. men nått är det...


Har inte gjort mycket idag heller, tränade imorse och sen har jag mest legat i soffan, var hem till brorsan en sväng och käkade middag med han :P tvättade en maskin också så träningskläderna blev tvättade :P


aja.. slut babblat för min del..

 

Av Erika - 30 juni 2011 08:18

Godmorgon =)


Var sjukt varmt i natt också, trots att jag inte ens hade täcket utan bara påslakanet.. det blir som en bastu här i lägenheten, framförallt på kvällen.. nu är det riktigt skönt och nästan hela dagen också men sen på kvällen när solen ligger på med (också ligger solen på sovrummet också.....) menmen, nu var jag inte och kollade vädret och det skulle bli sämre =(

 

asså, det är sjukt egentligen.. när det är såhär varmt som det har varit senaste dagarna så klagar många på att det är för varmt, när det regnar då regnar det för mycket och när det är kallt då är det alldeles för kallt.. Jag själv är bara glad att vi har årstider, läste någonstans om det och tänk om vi skulle ha evig sommar?! då skulle man ju inte alls uppskatta det på samma sätt, då skulle det ju bli tråkigt till slut, tror jag iaf..

aja, lite babbel bara..


Nu måste jag ta och leta reda på mina träningskläder, ska möta brorsan på gymmet 9 idag med.. skönt att träna från morgonen då har man liksom hela dagen kvar sen =)

 

Förutom gymmet idag så har jag inga planer, blir väl mest slappa.. skulle behöva till ica en sväng och köpa mjölk och deo (glömde det igår) men annars har jag inga planer (:


Hoppas alla får en finfin dag iaf =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards