livetiumea

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Erika - 26 juni 2011 22:15

Tjolahoppsansa!

Tog och ändrade om lite (okej mycket) på designen.. kände att vinterbilder med snö och en jag invirad i en filt inte riktigt passade längre så det blev en liten mer somrig design =) Ibland är det roligt att hålla på!

Men nu måste jag sussa =) är sjukt trött!
Nattinatti :)

 

Av Erika - 26 juni 2011 21:18

Tjolahoppsan =)

Imorse/förmiddags var det gymmet som gällde.. var väl där i typ 1,5 timme :) lite andra maskiner idag så det blidde bra :)

När jag kom hem somnade jag i soffan och det var mycket skönt ;P hehe..


Dagen gick och sen grillade vi till middag MUMS...

 

Nästan så, vi grillade kyckling och sen åt vi sallad, ostmackor som varit i ugnen och sås till :)


Efter middagen åkte jag, mamma och mammas kille ut på en liten fototur....

                               

Några bilder från våran lilla tur =)


Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen (: snart iaf

Nattinatti alla där ute =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards