livetiumea

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Erika - 4 juni 2011 21:44

Godkväll!

Ännu en dag slut, känns väldigt konstigt att det bara är lördag känns som att jag varit hemma länge och ska åka tillbaka till Umeå snart.. grymt vad fort man vänjer sig! men så är inte fallet =) Hela sommaren i Bålsta!!


Idag har vi väl inte gjort speciellt mycket, promenixade imorse och sen satt jag ute i solen.. det var skönt då men inte nu i efterhand.. JÄVLA SOLEKSEM =(


Var hemma hos mammas kille ett tag och fick min vinterjacka tvättad i hans tvättstuga ;P haha annars har det inte hänt något alls faktiskt!

Aja, nu ska jag sussa  

Hoppas alla haft en bra lördag =)

Nattinatti!

 

Av Erika - 4 juni 2011 15:00

Tjolahopp!

dom här bilderna skulle kommit upp igår men gårdagen bara försvann..


Bilderna får tala för sig själv.. MEN kan inte fatta att det är ett år sedan :O

     

   


 

Av Erika - 4 juni 2011 08:30

Godmorgon!

Här började morgonen riktigt tidigt.... vaknade vid 6 typ och kunde inte somna om så jag och mamma gick ut och promenerade/joggade och var ute i ty 2 timmar :D så skönt!
Nu sitter jag bara här och gör typ ingenting, ska väl sätta mig ute i solen om en stund och försöka få lite färg kanske vi får se ;P blev så väldigt trött men vi får se vad som händer ;P


Annars har jag nog inga direkta planer för dagen, ska väl till centrum en sväng och kolla lite annars ingenting!


Hoppas alla får en finfin dag =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards