livetiumea

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Erika - 6 juni 2011 19:24

Goderafton!


Ännu en dag som snart är slut, första dagen med nutrilett och jag har betydligt mycket mer energi än vad jag någonsin kunnat föreställa mig..

Varit riktigt flitig idag också, först gym 1,5 timme imorse sen en promenad på kanske 1,5 timme efter det, kikade runt på nationaldags firandet i G:A bålsta fast det var ingenting intressant.. sen la jag mig i solen och sen nu på kvällen gick jag och mammsen ut och promenixade i 1 timme till =) riktigt skönt!


aja, imorn blir det jobbintroduktion och träning annars händer det nog inte så mycket =)


Hoppas alla haft en kanon dag iaf!
 

Av Erika - 6 juni 2011 10:56

Godmorgon!

Eller snarare godförmiddag för klockan är ganska mycket;P Och tro inte att jag vaknade nu för så är icke fallet.. Vaknade tidigt och har precis kommit hem från gymmet =) Körde typ 1,5 timme, också har vi (jag, mamma och brorsan) börjat dricka nutrilett idag också så nu jäklar =) hihi!


Annars då?
Idag är det nationaldagen och i Gamla bålsta är det nationaldags firande så vi ska snart promenera iväg dit och kika lite =)

 

Lär väl inte ta jätte lång tid att gå igenom men det blir mysigt =) träffa lite folk och sådär  (:


Aja, det var allt för mig för denna gång!
Hoppas alla får en kanon dag!  

Ovido - Quiz & Flashcards