livetiumea

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Erika - 7 juni 2011 20:24

Godkväll!

Dag 2 avklarad, fast jag klarar bara av 4 st om dagen sen är det stopp.. borde få i mig 1 till men det går bara inte....


Introduktionen till jobbet gick bra, tror jag.. det kändes så iaf.. fast det kommer vara grymt mycket att tänka på när det väl är dags att jobba på allvar, tur att man får inskolning med ordinarie assistent iaf.. =)


När mammsen kom hem från jobbet så gick vi på en liten promenix, eller så lite var den väl egentligen inte vi var väl ute i ugnefär 1,5 timme :) Skönt men varmt!

Aja, nu sitter jag och kollar på CSI New York, egentligen inte ett program för mig men mamma kollar och nu kan jag inte slita mig ;P


Hoppas alla haft en bra dag iaf =)

 

Av Erika - 7 juni 2011 08:00

Godmorgon =)


Dag 2 av 10 (kanske blir 14) påbörjad, mår sjukt illa men jag ska bannemig klara det hära!!

 

Jag och min lilla shaker (eller hur det nu stavas) haha


Aja, dagens planer..

Träffa min brukare inför jobbet i sommar och kämpa vidare med drickat typ :P blir nog en ganska slapp dag.. får se om det blir gymmet i eftermiddag eller om det blir en promenix =) något av det iaf!


Nej nu ska jag se om jag kan hitta på något nödvändigare att göra än att sitta här;P haha


Hoppas alla får en kanon dag=)


 

Ovido - Quiz & Flashcards