livetiumea

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Erika - 5 juni 2011 19:29

Godkväll!

Jag är helt slut! Det tar på krafterna att vara på kalas men det var roligt, framför allt att träffa alla =)

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. var ju liksom borta mest hela tiden så har inte hunnit med så mycket annat ;P

Vet inte om jag får visa några bilder så därav blir detta ett lite tråkigt inlägg ;P haha

men en..

får det bli iaf...

Måndag: träna Nationaldagsfirande i Gamla Bålsta, kanske träffa T

Tisdag: Träffa personen jag ska vara assistent åt

Onsdag: Besöka gamla gymnasieskolan, ta TBE vaccin.

Torsdag: Inskolning på jobbet, träna

Fredag: Slappa/oplanerad/träna

Lördag: Slappa/oplanerad

Söndag: Slappa/oplanerad


Ungefär som så ser min vecka ut =)
Nu ska jag stänga av datorn och lär somna så snart jag lägger huvudet på kudden ;P

 

Av Erika - 5 juni 2011 09:01

Godmorgon!

Vaknade vid 7 av att persiennerna slog mot fönstret av vinden - så irriterande!! vill ju liksom sova på mornarna.. menmen (: tur att man har sommarlov så det inte gör så mycket xD


Vad händer idag då? Jo idag är det dags för 3-års kalas för min bonyssysters son =) har inte träffat dem sen i julas så det ska bli riktigt kul! Hoppas på att lillkillen blir glad för presenterna, men det tror jag =) Dem brukar ju inte direkt ha stora krav i den åldern!

aja, nu måste jag byta om eftersom vi snart ska ge oss av =)

Min nya klänning som jag köpte på stan i Fredagfs =) lite somrig sådär!

Nej byta om var det!
Hoppas alla får en finfin Söndag =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards