livetiumea

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Erika - 15 juni 2011 19:31

Godkväll =)


Sista dagen idag vilket är jätte skönt.. jag har iofs ätit lite fil och knäckemacka eftersom jag inte mått speciellt bra men imorn blir iaf första dagen med "riktig" mat.. eller mat och mat, lite kyckling och sallad blir det men det blir nån annan smak i munnen iaf =)


Annars idag har jag inte gjort mycket, handlat lite så vi har nått i kylen mest grönsaker och sen lite pålägg så man får nån variation på maten när man ska börja äta igen..

Vid 16.40 så mötte jag mamma vid gymmet och tränade typ 1,5 timme, idag gick det riktigt bra att träna och det var skönt, plus att det inte gör så mycket om jag inte orkar träna lika hårt imorn efter att jag har jobbat hela dagen.

 


Sen jag kom hem från träningen har jag inte gjort mycket.. duschat och ätit lite fil..


Nu ska jag lämna datorn till mammsen en stund men hoppas alla får en bra kväll och får sussa så sött sen =)

 

Av Erika - 15 juni 2011 10:14

Godmorgon =)

Har iofs varit vaken ett tag som vanligt men sov ändå ovanligt länge idag.. Men det beror nog på alla intryck från gårdagen skulle jag tro, det var mycket nytt att lära! Men roligt också självklart =)


Idag har jag inga direkta planer, ska iväg till ica och handla lite, sista dagen med nutrilett idag så måste fylla kylen igen =) haha och sen blir det gymmet i eftermiddag =) tränar inte jätte hårt varje dag men det är så skönt att komma igång!!! kände mig hur lat som helst sista tiden i umeå även fast jag cyklade varje dag men nu är jag igång igen och hoppas på att jag ska orka hålla i också, fast nu har jag ju flera som peppar mig så det är nog ingen fara =)


Nej ska ta och se om brorsan är redo för en sväng till ica annars ska jag nog ta och krypa ner i soffan med boken jag började på igår kväll =)


   

Ovido - Quiz & Flashcards