livetiumea

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Erika - 17 juni 2011 21:44

Godkväll!! =)


Idag har jag inte gjort något vettigt alls, förutom att tvättat en maskin annars har jag mest legat i soffan och slappat.. har varit så sjukt seg samtidigt som jag har varit rastlös, jobbig känsla!

Men dagen har gått riktigt fort iaf.. har legat och läst

 

mest hela dagen, en liten paus mitt på dagen när jag spelade zoo tycoon.. orkade inte bara läsa och blev så rastlös så förutom det så ;P

boken är sjukt bra, lite seg bara..


Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och sooooova! Vad som händer imorn vet jag inte riktigt men det blir nog en lugn dag =)


Hoppas alla haft en bra Fredag och har en härlig helg framför sig! =)

 

Av Erika - 17 juni 2011 09:58

Godmorgon!

Orkade aldrig uppdatera igår kväll, var så sjukt slut när jag kom hem.. först en hel dag med jobb där man ska lära sig massa saker och sen lite drygt 1 timmes gym..

åt första riktiga middagen på 10 dagar när vi kom hem, kyckling och sallad, och sen låg jag i soffan resten av kvällen.. helt väck!..


Idag har jag inga direkta planer, typ ligga i soffan och läsa, bara slappa och helt enkelt göra så lite som möjligt ;P haha..


 

tAKiDa's nya skiva!!! :D bara 39 dagar kvar :D sjukt vad jag längtar ;P 


Nej nu ska jag krypa ner i soffan och läsa lite, eventuellt glo på TV/webTv.. vi får se =)

Hoppas alla får en finfin dag iaf!

 

Ovido - Quiz & Flashcards