livetiumea

Alla inlägg under november 2012

Av Erika - 13 november 2012 07:04

Godmorgon! 

Nästan som måndag idag även fast det är tisdag eftersom jag har varit ledig och idag ska till skolan igen ;P ganska skönt med långhelg (framför allt när den har varit pluggfri som den här helgen) 


Idag är det som sagt skola och grupparbete.. sen hade jag tänkt svänga förbi gymmet på väg hem :) Hoppas J tillåter att en väska stannar hos henne under dagen ;P annars får jag ta med den, det är ingen större katastrof :) 

sen lär det inte hända så mycket mer!

Nu måste jag packa och fixa iordning, ska vara hos J om 30 minuter ungefär och här sitter jag i piece xD 

ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 12 november 2012 20:12

Godkväll! 


En till riktig slappardag :P skönt på ett sätt men samtidigt känner jag mig så fruktansvärt onyttig.. ogillar! 


har tittat på webtv, spelat spel och slappat.. var en snabb sväng till coop och köpte clementiner och fläskytterfilé :) har inte kännt mig helt med idag vette tusan var det är..


har också varit sjukt förvirrad på vilken dag det är idag.. ena dagen har jag söndag och sen i nästa stund får jag mentalt övertala mig själv att det inte är söndag utan att det är måndag xD konstigtkonstigt.. 


var iaf lite duktig här på kvällskvisten och diskade bort all disk jag hade (var iofs inte så mycket men iaf) och sen var jag ut med alla sopor och kom än en gång fram till att..

SOPRUM ÄR LÄSKIGA!!!!! usch.. även fast det är en lampa och jag inte stängde dörren så så fort jag kom in i soprummet så kände jag paniken xD tönt? ja kanske men så är det :P..


nu ska jag fortsätta glo på project runaway :)

hoppas alla haft en bra dag!

 

Av Erika - 12 november 2012 10:41

Godmorgon! (snarare god förmiddag)


hade sjukt svårt att somna igår kväll, får väl iofs skylla mig själv som sov en stund på eftermiddagen men somnade inte för ens typ 23.30 vilket är sjukt sent för mig som brukar somna vid 21-21.30 :P sket iaf i att ställa klockan och sov till 8.30 imorse :P drömde inga mardrömmar i natt, däremot var jag liite nojig när jag gick upp på toa mitt i natten (vem vet vem som väntar bakom ett hörn xD)


Nu sitter jag och kollar på nästan Arne Dahl film (dum som jag är) men det är så spännande man vill bara fortsätta ^^ :P tur att det är ljust ute nu iaf :D 

 


den är typ lika bra den ;P 

ska ta och kolla klart på den här nu och sen vette tusan vad jag ska göra.. ta en promenad kanske :P 

Ha en bra dag allihopa!
 

Av Erika - 11 november 2012 20:33

Godkväll!

Sista dagen på ännu en vecka är slut.. har inte gjort så vidare mycket idag.. 

tränade imorse och det var riktigt skönt :D känner redan av träningsvärken så vill knappt veta hur morgondagen kommer bli.. lär iaf inte bli nått gym utan blir det nått så blir det en promenad :P men vi får se :P 


sen jag kom hem från gymmet (och coop) så har jag bara slappat, tittat på webtv.. tittade bland annat på Arne Dahls ont blod 

 

ganska så äcklig faktiskt :P handlar om en seriemördare som torterar sina offer med några speciella verktyg, det ena gör så att man tappar rösten och det andra så att man inte kan röra sig (tror jag det var) äckligt iaf.. kommer säkert drömma mardrömmar i natt :P filmen finns just nu på svtplay om någon skulle villa titta på den!


För att få bort tankarna från filmen så slänger jag in en liten veckoplanering :P

 

Måndag: promenad, oplanerad

Tisdag: Skola och grupparbeta så länge det behövs

Onsdag: redovisa grupparbete

Torsdag: skola hela dagen

Fredag: Ledig, oplanerad

Lördag: oplanerad

Söndag: oplanerad


ungefär som så ser min vecka ut! inga större utsvävningar men det kommer säkert tillkomma saker =) brukar ju göra det lite då och då!


hoppas alla haft en härlig helg (och att alla pappor haft en bra farsdag) =) 

Kram och godnatt!
 

Av Erika - 11 november 2012 12:22

Tjolahopp!

måste bara dela den här videon :) tAKiDA misslyckas aldrig, iaf inte i min värld <3


den från universalmusic ville inte fungera så får bli aftonbladet verisonen men den är lika bra den :D hihi


UNDEBART är det enda ordet som kan beskriva detta <3


 

Av Erika - 11 november 2012 08:39

Godmorgon!

ställde klockan imorse så jag skulle komma upp, inte så mycket av den anledningen iofs utan mest för att jag ska ta mig iväg till gymmet medan det är hyffsat lugnt där :P brukar vara så mycket folk om man kommer allt för sent :P så därför tänkte jag sticka iväg inom en ganska snar framtid.. 

ska väl typ bara byta om och fixa lite så ska jag sticka sen :) 

några andra planer för dagen har jag inte :P men efter ett ordentligt pass på gymmet behöver man inte göra så mycket mer ;P men vi får se! kanske kommer på nått att göra..


ha en bra dag allihopa!

 

   

Av Erika - 10 november 2012 20:46

Godkväll!

har varit sjukt trött sen typ 20 även fast jag sov till efter 8 imorse :P tokigttokigt! 


har inte gjort så mycket sen sist.. lagat mat, blev middag + två matlådr och det är ju aldrig fel!
 

(Ber om ursäkt för en sjukt suddig bild.. vette tusan vad som hände) men jag åt iaf, köttfärsbiffar med mozarella, bulgur, grönpepparsås och sallad =) mycket mumsigt!

sen tittade jag på shrek 3 och bara slappade i soffan (efter att jag diskat bort och tagit hand om den sista tvätten)


och nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen :)

nattinatti allihopa!

   

Av Erika - 10 november 2012 15:56

Tjolahopp!

Ska snart börja med middagen men kände för att slänga in en liten uppdatering :)


Idag har jag tvättat hela dagen.. inte jätte effektivt men iaf ;P ska snart ta och slänga in femte (och sista) maskinen, så skönt att bli av med all tvätt ;P känns lite renare och fräschare här hemma på nått vis då! 


har varit en sväng till willys och coop också, handlat lite mat.. eller egentligen mest tillbehör och basvaror men köpte iaf köttfärs så jag kan göra middag idag (och några matlådor) 

bäst att sätta igång med maten, tar ju sin lilla tid på min spis.. 


hoppas alla haft en bra dag hittills!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards