livetiumea

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Erika - 1 februari 2012 19:57

Godkväll :) 


Är helt slut efter dagens övningar! vill bara krypa ner i sängen och sussa sött.. 


Men först blir det mellanlandning i soffan framför tv:n =)


Dagens övningar iaf.. matlagnings lab på förmiddagen, riktigt kul.. vi fick prova på att göra olika frukostar och mellanmål som man kan servera på förskolan, det var allt från gröt till pizzabullar =) väldigt intressant och jag blev väldigt inspirerad till att baka/laga mat med barnen :D 

Efter det var det bara en informationsträff om kommande aktiviteter i typ 1 timme innan det var hemgång :)


Och som jag skrev tidigare idag så var det mellanlandning hemma hos J innan vi gick vidare mot tenton och körde Aerobic dance..

 

Det var väl helt okej kul.. men jag är nog lite för hämmad i mina rörelser, har svårt att ta ut rörelserna och tänker för mycket.. men jag ska ge det någon gång till så får vi se hur det blir :P

Efter passet blev det dusch och bastu på tenton och sen promenixade jag hemåt! 


Väl hemma så käkade jag "middag" gröt och knäckemacka.. och sen har jag bara slappat =) 

Nu sitter jag och kollar på sveriges mästerkock och halvsover typ :P


Hoppas alla haft en bra dag!

när ni nu ska sova =)

    

Av Erika - 1 februari 2012 06:46

Godmorgon =) 


sovit gott? Jag har sovit som en stock! fast jag är fortfarande trött xD men så kan det vara ibland =) 


Idag är det skola, vi har lab i frukost och mellanmål och som jag förstått det ska vi få "laga" frukost och mellanmål för att få in hur det ska vara kombinerat på ett bra sätt eller nått sånt :P 

sen efter det ska våran lärare berätta om nått vi ska göra "alla på snö" heter det får väl se vad det kan tänkas vara ^^


Efter skolan blir det mellanlandning hemma hos J och sen ska vi gå på Aerobic dance :P får väl se vad det är.. har en känsla av att man lär bli svettig iaf.. 


Några andra planer för dagen har jag inte.. 


Nu ska jag ta och göra mig i ordning, dra på mig lite kläder, packa väskan och fixa allt som ska fixas innan skolan =)

Ha en bra dag allihopa! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards