livetiumea

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Erika - 23 februari 2012 20:06

Godkväll! =)


Den här kvällen har gått fort! var hemma vid 17 efter skola, promenad hem och en sväng till coop =) 

Skolan idag var intressant, först hade vi boll aktiviteter på förmiddagen och sen efter lunch hade vi föreläsning med en gästföreläsare, kristoffer olofsson, så jäkla härlig att lyssna på.. det var med ett tungt huvud man gick därifrån, mycket tankar.. mycket känslor.. mycket av allt.. men någonstans fanns det en glädje också, han kunde verkligen skämta om det mesta! 

Efter skolan så promenixade jag till J för att hämta upp min cykel och sen fortsatte jag till coop för att handla typ det som det var bra rabatt på den här veckan ;P skulle hämtat ett paket med böcker också men det glömde jag, får se om jag gör det imorn innan skolan så jag kan ta med mig brorsans bok till Österund dit jag far imorn!


Nu ska jag fortsätta kolla på sofias änglar på webTV =)

nattinatti!


 

Av Erika - 23 februari 2012 06:34

Godmorgon =)


Sjukt vad fort man vänjer sig vid att inte kliva upp tidigt på morgonen ;P senaste tiden har jag inte behövt kliva upp 6 någonting men nu var det bara att kliva upp.. skolan börjar 8 :P 

Idag har vi rörelse först i 2 timmar, sen har vi hål i 3 timmar och efter det har vi gästföreläsning i typ 2 timmar och sen blir det hem och packa och fixa lite grann =)


Nu måste jag packa dagens grejor ;P 

hoppas alla får en finfin dag =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards