livetiumea

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Erika - 21 februari 2012 20:21

Godkväll =)


Den här dagen har ägnats åt träning och tentaplugg.. mesta dels tentaplugg självklart men nu tror jag det är klart! så gott som iaf.. ska ta och läsa igenom tentan imorn innan den ska skickas in och innan det blir träning och skola.. 


jag vet dock inte om jag är nöjd med tentan, känns som att jag bara skriver skriver och skriver men att allt bara är bajs :P... vi får se om sisådär 15 dagar hur det går :P


Det gick iaf sjukt bra att träna idag, blev lite över en timma för tredje dagen i rad och imorn blir det ett pass till =) tentaplugget gick också bra, skrev klart fråga 3 och 4 och sen fixade jag till lite på fråga 1 och 2 :P 


nu ska jag fortsätta kolla på mot alla odds :) 

Nattinatti allihopa där ute!

 

Av Erika - 21 februari 2012 07:46

Godmorgon =) 


Ville inte alls kliva upp när klockan ringde vid 7, det var så varmt och skönt i sängen ;P men upp kom jag och nu har jag precis ätit frukost ;P mumsmums! utan frukosten skulle hela dagen vara förstörd ;P 


Idag är det träning och tentaplugg som gäller precis som igår.. ska banne mig bli färdig idag! vore så skönt att slippa plugga imorn förmiddag :P bara ta det lugnt och kanske träna innan man ska till skolan ;P men vi får se..!


Nu ska jag iaf ta och packa väskan med gymgrejor och sen börja bege mig mot gymmet=)


Ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards