livetiumea

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Erika - 10 februari 2012 21:37

Godkväll =)


Värsta värmeböljan ute ikväll.. hehe :P

 

förra veckan, visserligen på morgonen var det...



 

mycket kallare!!! 

men jag föredrar helt klart dagens väder =) man behövde ju inte ens täckbyxor när man cyklade hem! 


Det var en mycket mysig kväll hos J iaf, träffade en kompis till henne och vi 3 käkade tacos och fixade lite, ikväll var jag hårfixare, påkläderska, matlagerska, diskerska (heter väl inte så men iaf) och sällskapsdam typ =) (och säkert något mer också) men det var kul! 

maten var god och sällskapet var toppen, kunde inte bli så mycket bättre! 


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, imorn är en ny dag med nya prövningar som väntar!

Nattinatti allihopa!

 

Av Erika - 10 februari 2012 15:54

Tjolahoppsanhejsan!

gymmet på förmiddagen gick bara fint :) var opepp på uppvärmningen så det blev inte så mycket men sen körde vi ganska hårt i gymmet så det blev en timme allt som allt :)


sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, stickat och kollat på webtv!

så långt har jag kommit nu ;P

rutorna ska iofs inte ligga sådär utan brevid varandra.. men det är en hel rad av filten så när dem där ligger brevid varandra så bör dem vara 120 cm :D härligthärligt!! har ett helt gäng kvar men har ju låååång tid på mig också så det är helt lugnt =)


Ikväll blir det taco middag hos J, ska ta med mig lite grejor till henne också så ska väl ta och packa väskan nu :)
Ha en bra kväll allihopa!

   

Av Erika - 10 februari 2012 08:44

Godmorgon =) 


Sitter här och är redo för gymmet! tänkte bara slänga in en liten uppdatering innan jag ger mig iväg! 


Ska gymma nu på förmiddagen sen blir det hem och bara ta det lugnt innan jag ska hem till J för tacomiddag :) 

hemma lär det väl lite slappa bara, plocka lite för det ser ut som en bombnedslag på mitt rum xD några andra planer har jag inte :P 

Nu måste jag packa i ordning mig själv och sticka iväg =)

Ha en bra dag allihopa så hörs vi en annan gång!

   

Ovido - Quiz & Flashcards