livetiumea

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Erika - 24 februari 2012 13:50

Tjolahoppsanhejsan!

Då ger jag mig snart av då, till östersund! blir där hela helgen så det kommer inte bli någon uppdatering eftersom datorn kommer stanna hemma! på söndagkväll eller måndag morgon/förmiddag/kväll kommer en uppdatering om hur helgen blir =)

50-års fest för faster imorn, blir nog trevligt! har inte träffat släkten på typ 2 år.. joo några av dem men inte typ alla som det blir nu =) hoppas på att det blir trevligt!

Nu måste jag gå igenom grejorna en sista gång så jag vet att jag har allting!
ha en bra helg allihopa!

   

Av Erika - 24 februari 2012 08:31

Godmorgon =)


Snart dags för skola och ha seminarium som känns helt åt skogen.. har varit lite dålig info innan så man har som ingen aning om det man skrivit är rätt eller nått.. blää :P men det går nog bra.. känns inte som att dem kan ställa så höga krav då andra gruppen har seminarium på tisdag - alltså heela dagen idag, hela helgen + måndag att göra sin förberedelser utöver den tiden vi redan haft "/ :P orättvist! 


Efter skolan blir det skynda hem och fixa det sista innan bilen går mot Östersund =) 


nu måste jag packa väskan och förbereda mig klart!
Ha en bra dag allihopa!
Får se om vi hörs innan jag sticker idag annars blir det efter helgen=)

   

Ovido - Quiz & Flashcards