livetiumea

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Erika - 5 februari 2012 19:44

Godkväll =) 


Då var helgen slut! Åtminstonde dem dagarna som ska vara helg, sen att jag är ledig imorn också men det är en annan femma =) hehe..


Har inte gjort så mycket mer sen senast jag skrev, kollat på webTV och ätit middag typ, diskat lite också :P hehe.. 


Vet inte om jag har så mycket planer för veckan men vi slänger väl in en sån här iaf

 

Måndag: ledig från skolan, baka bröd med J och H, gymma

Tisdag: Skola redovisning/seminarie

Onsdag: skola, träna

Torsdag: skola

Fredag: skola, träna

Lördag: oplanerad.. kanske en stadstur eller nått

Söndag: träna, plugga.. 


Ungefär som så ser veckan ut! 

skolan tar mycket tid nu men det är bara roligt eftersom vi gör roliga grejor =) 


Nu ska jag ta och fixa lite te och sen blir det nog så ska det låta =) 

 

När ni nu ska sova =)

 

Av Erika - 5 februari 2012 15:32

Tjolahopp =) 


Vad hittar allihopa där ute på?


Jag har precis pluggat klart för dagen! svarat på massa frågor om kost, matvanor och annat som skulle svaras på.. av 46 frågor hittade jag inte svaret på 2 men förhoppningsvis finns det någon annan som hittat svaret på dem frågorna =) hehe.. 

 

Kände mest bara för att kika in och skriva några rader, har väl ingenting att berätta egentligen.. 


Nu ska jag roa mig med att försöka diska en bränd kastrull.. Wish me luck ;P


Hörs ikväll någongång =) 

 

Av Erika - 5 februari 2012 08:51

Godmorgon =)


Då var det söndag då, vilket betyder träning och plugg! 

Ska sticka en sväng till coop också, fick inte med mig allt jag skulle igår så det får bli en sväng idag också :P

några andra planer har jag inte!


Nu ska jag ta och byta om och sticka till gymmet =)
Ha en bra dag allihopa!

   

Ovido - Quiz & Flashcards