livetiumea

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Erika - 3 februari 2012 19:27

Godkväll!

Jag överlevde skidåkningen trots kylan! sicken tur va ;P


Det blev ingen lång utevistelse på skidor idag, ungefär 1 timme bara och sen gav vi upp.. men man fick lite tips på skidlekar som man kan göra med barnen iaf och lite tips på teknik och så =) det var kul!
sen hade jag sån tur att jag fick skjuts både till iksu för att lämna tillbaka skidorna och sen tillbaka, nästan enda hem :D så skönt att slippa släpa på dom!! Guld värt verkligen, hade ju förfrusit helt och hållet om jag skulle gått!


När jag kom hem så tog jag mig en varm dusch för att tina och sen har jag inte gjort mycket, slappat mest.. suttit invirad i massa filtar för att hålla värmen och kollat på webTV..


Sitter fortfarande invirad i mina filtar och vill inte krypa ut.. det är kallt överallt här! trots att jag tänt ljus och haft mig.. tycker inte om det här! 


Nu ska jag snart ta hand om tvätten som är i maskinen och sen blir det väl TV, får se vad det blir till att kika på!


Ha en bra kväll allihopa =)

   

Av Erika - 3 februari 2012 07:48

Godmorgon!

Kallt som bara den ute..

så kallt är det ute här och vi ska åka skidor idag.. känns inte så jätte kul :P men det kommer nog gå bra, så länge man klär på sig så man inte fryser! 

 

Trots kylan så ska det bli kul att åka skidor, har inte stått på ett par skidor på flera år, typ 4-5 och det var bara en kort sväng innan dess var det väl 7 år kanske :P haha.. men det ska nog gå bra! jag tror inte man glömmer bort det =) 


Efter skidåkningen hoppas jag att jag inte behöver promenera till iksu för att lämna skidorna utan att antingen att lärarna tar dem med sig tillbaka eller att jag får ta dem på måndag när vi ska till skolan men vi får väl se.. 

kanske blir en promenad :P


Några andra planer för dagen har jag inte! bara ta det lugnt, kanske försöka läsa/plugga lite.. känner att jag legat på latsidan vad det gäller det! 


Nu ska jag ta och leta reda på lite kläder att ha på mig och sen göra mig redo!

Hoppas alla får en bra dag =)

   

Ovido - Quiz & Flashcards